Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47324
Назва: Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку
Автори: Палько, Тетяна Василівна
Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: творчість, творчі здібності, творча діяльність, перехідний період, дошкільний вік, молодший шкільний вік
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПП Лисенко
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. Загальна психологія. Історія психології. Етнічна психологія. – Київ; Ніжин : ПП Лисенко, 2019. – Т. ІХ, вип. 12. – УДК 159.955.1 – 679 с. – С. 104‑114.
Серія/номер: Т. ІХ, вип. 12.;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті наукові підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв‘язання творчих задач комбінаторного типу.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47324
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ.pdf473.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.