Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47463
Title: Technology of teaching foreign language academic writing to students of non-philological specialities
Other Titles: Технологія навчання студентів нефілологічного профілю іншомовному академічному письму
Authors: Микитенко, Наталія
Кіш, Надія Василівна
Стойка, Олеся Ярославівна
Mykytenko, Nataliya
Kish, Nadiia
Stoika, Olesia
Keywords: teaching academic writing, academic written communication, product, students of non-philological specialities, skills, techniques, technology of teaching, навчання академічному письму, академічна письмова комунікація, продукт, студенти нефілологічних спеціальностей, уміння, засоби, технології навчання
Issue Date: 2018
Citation: Микитенко Н.О., Кіш Н.В., Стойка О.Я. Technology of teaching foreign language academic writing to students of non-philological specialities [Технологія навчання студентів нефілологічного профілю іншомовному академічному письму] // Наука і Освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного університету імені К.Д. Ушинського.- Вип.4 / CLXIX.- 2018.- С.49-55.
Series/Report no.: Наука і Освіта;
Abstract: The article deals with the issue of effective technologies of teaching academic writing to students of nonphilological specialities with regard to the realities of Ukrainian higher educational institutions. The purpose of the article is to substantiate the technology of teaching academic writing and to validate its effectiveness experimentally on the basis of Uzhhorod National University. The theoretical (content-analysis of the sources of subject study, arrangement and generalization of theoretical assumptions, substantiation and elaboration of the technology model) and empirical research methods (scientific observation, methodological experiment, methods of mathematical statistics) were used to achieve the research goal. It has been justified that creation of the product of foreign language academic writing requires the students of non-philological specialties to possess the following skills: to define intention and main idea of utterance, to see connection between expressed thoughts; to correctly use lexical units, namely terms in the professional filed; to correctly use grammatical structures that comply with a certain genre of academic written communication; to classify and evaluate the role of lexical, grammatical and stylistic tools of foreign language in effectiveness of message transfer; to understand influence of the chosen verbal means on effectiveness of speaking and addressee’s communicative intention. The model of teaching technology of academic writing has been presented. The effectiveness of suggested technology of teaching academic writing to students of non-philological specialities has been proved by two-staged methodological experiment.
Стаття розглядає проблему технологій навчання академічного письма студентів нефілологічних спеціальностей з урахуванням реалій українських ЗВО. Мета статті – обґрунтувати технологію навчання іншомовному академічному письму студентів нефілологічних спеціальностей і здійснити експериментальну перевірку її ефективності на базі Ужгородського національного університету. Для розв’язання завдань дослідження використано теоретичні (контент-аналіз джерел з проблеми дослідження, систематизація та узагальнення теоретичних положень, обґрунтування і розроблення моделі технології навчання іншомовного академічного письма) й емпіричні методи досліджень (наукове спостереження, анкетування, методичний експеримент (констатувальний і формувальний етапи, методи математичної статистики). Було доведено, що до переліку лексичних, граматичних та дискурсивних умінь, якими повинні володіти студенти нефілологічних спеціальностей для створення продукту іншомовного академічного письма, належать уміння: визначати мету, головну ідею повідомлення, бачити зв’язок між висловлюваними думками; коректно вживати лексичні одиниці, зокрема – термінологічні у сфері фаху; коректно вживати відповідні певному жанру академічної писемної комунікації граматичні структури; класифікувати та оцінювати роль лексичних, граматичних, стилістичних засобів іноземної мови у ефективності передачі повідомлення; визначати вплив обраних вербальних засобів на ефективність мовлення та досягнення адресантом комунікативної мети. Представлено модель технології навчання академічного письма. З метою доведення ефективності обґрунтованої технології навчання іншомовного академічного письма студентів нефілологічних спеціальностей було сплановано та організовано методичний експеримент, що проводився у два етапи: констатувальний і формувальний.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47463
ISSN: (print): 2311-8466
(online): 2414-4665
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf739.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.