Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/476
Title: Аналіз вивчення концепції громадянського виховання учнів
Other Titles: Analysis of concept of civil education of pupils
Authors: Акіншева, Ірина Петрівна
Keywords: громадянське виховання, завдання громадянського виховання, громадянська освіта, політична культура, національна свідомість, правова культура
Issue Date: 2012
Publisher: Видавець УжНУ "Говерла"
Citation: Акіншева, І. П. Аналіз вивчення концепції громадянського виховання учнів [Текст] / І. П. Акіншева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 9–10. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 10 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Дана стаття присвячена аналізу концепції громадян-ського виховання учнів на сучасному етапі. Громадянське виховання − формування громадянськості як інтегративної якості особистості, що дає можливість людині відчувати себе морально, соціально, поетично та юридично дієздат-ною та захищеною. Необхідно зазначити, що важливе місце в громадянському вихованні посідає громадянська освіта – на-вчання, спрямоване на формування знань про права і обов’язки людини. Ключові слова: громадянське виховання, завдання грома-дянського виховання, громадянська освіта, політична культура, національна свідомість, правова культура.
Description: The author of the article has analysed the conception of civil education of students on the modern stage. Civil education occupies an important place in civil up−bringin, being directed to the formatioin of knowledge on the rights and duties of a person. Keywords: civil education, tasks of civil education, political culture, national consciousness, legal culture.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/476
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.