Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалець, Наталія Богданівна-
dc.date.accessioned2023-03-01T07:47:56Z-
dc.date.available2023-03-01T07:47:56Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationДИСТАНЦІЙНА ФІЛОЛОГІЧНА ОСВІТА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ/Collection of theses of scientific and methodical reports of scientific and pedagogical internship/ Ужгород: "Говерла". 2022. С.33-36uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48270-
dc.descriptionЗабезпечення якості професійної підготовки в ході формування зони європей- ської освіти – одна з основних умов довіри, мобільності, мотивації студентів, суміс- ності й привабливості європейської вищої освіти. Сприяння європейському спів- робітництву в забезпеченні якості освіти – це вимога Болонського процесу. Прин- цип інституційної автономії передбачає, що основна відповідальність за забезпе- чення якості покладена на ВНЗ. У світовій практиці застосовують різні підходи до оцінювання якості роботи ВНЗ: репутаційний (на основі експертного оцінювання), результативний (за об’єктивними показниками) і загальний [uk
dc.description.abstractУ зв’язку з інтеграцією вищої школи України в європейський і світовий простір, сьо- годення формулює низку високих вимог до професійної підготовки майбутніх фахів- ців-філологів. Оволодіння необхідними знаннями, уміннями й навичками для по- дальшої професійної діяльності стає пріоритетним напрямом у професійній підготовці фахівців високої кваліфікації. Забезпечення якості професійної освіти слід пов’язувати як із покращенням технологій навчання й управління, так і з розширенням контактів для оперативного обміну інформацією та людськими ресурсами, що відповідає основ- ним засадам розвитку вищої освіти в контексті Болонського процесуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectосвіта, мова, інтеграція, європейський простір, навички, вмінняuk
dc.titleДИСТАНЦІЙНА ФІЛОЛОГІЧНА ОСВІТА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИuk
dc.title.alternativeDISTANCE PHILOLOGY EDUCATION IN A POLYCULTURAL ENVIRONMENT IN THE CONDITIONS OF INTERNATIONALIZATION OF HIGHER EDUCATION OF UKRAINEuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка стажування_листопад_1676635073.pdf518.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.