Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48270
Назва: ДИСТАНЦІЙНА ФІЛОЛОГІЧНА ОСВІТА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Інші назви: DISTANCE PHILOLOGY EDUCATION IN A POLYCULTURAL ENVIRONMENT IN THE CONDITIONS OF INTERNATIONALIZATION OF HIGHER EDUCATION OF UKRAINE
Автори: Малець, Наталія Богданівна
Ключові слова: освіта, мова, інтеграція, європейський простір, навички, вміння
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: ДИСТАНЦІЙНА ФІЛОЛОГІЧНА ОСВІТА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ/Collection of theses of scientific and methodical reports of scientific and pedagogical internship/ Ужгород: "Говерла". 2022. С.33-36
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з інтеграцією вищої школи України в європейський і світовий простір, сьо- годення формулює низку високих вимог до професійної підготовки майбутніх фахів- ців-філологів. Оволодіння необхідними знаннями, уміннями й навичками для по- дальшої професійної діяльності стає пріоритетним напрямом у професійній підготовці фахівців високої кваліфікації. Забезпечення якості професійної освіти слід пов’язувати як із покращенням технологій навчання й управління, так і з розширенням контактів для оперативного обміну інформацією та людськими ресурсами, що відповідає основ- ним засадам розвитку вищої освіти в контексті Болонського процесу
Опис: Забезпечення якості професійної підготовки в ході формування зони європей- ської освіти – одна з основних умов довіри, мобільності, мотивації студентів, суміс- ності й привабливості європейської вищої освіти. Сприяння європейському спів- робітництву в забезпеченні якості освіти – це вимога Болонського процесу. Прин- цип інституційної автономії передбачає, що основна відповідальність за забезпе- чення якості покладена на ВНЗ. У світовій практиці застосовують різні підходи до оцінювання якості роботи ВНЗ: репутаційний (на основі експертного оцінювання), результативний (за об’єктивними показниками) і загальний [
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48270
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка стажування_листопад_1676635073.pdf518.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.