Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48270
Назва: | ДИСТАНЦІЙНА ФІЛОЛОГІЧНА ОСВІТА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ |
Інші назви: | DISTANCE PHILOLOGY EDUCATION IN A POLYCULTURAL ENVIRONMENT IN THE CONDITIONS OF INTERNATIONALIZATION OF HIGHER EDUCATION OF UKRAINE |
Автори: | Малець, Наталія Богданівна |
Ключові слова: | освіта, мова, інтеграція, європейський простір, навички, вміння |
Дата публікації: | лис-2022 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | ДИСТАНЦІЙНА ФІЛОЛОГІЧНА ОСВІТА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ/Collection of theses of scientific and methodical reports of scientific and pedagogical internship/ Ужгород: "Говерла". 2022. С.33-36 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку з інтеграцією вищої школи України в європейський і світовий простір, сьо- годення формулює низку високих вимог до професійної підготовки майбутніх фахів- ців-філологів. Оволодіння необхідними знаннями, уміннями й навичками для по- дальшої професійної діяльності стає пріоритетним напрямом у професійній підготовці фахівців високої кваліфікації. Забезпечення якості професійної освіти слід пов’язувати як із покращенням технологій навчання й управління, так і з розширенням контактів для оперативного обміну інформацією та людськими ресурсами, що відповідає основ- ним засадам розвитку вищої освіти в контексті Болонського процесу |
Опис: | Забезпечення якості професійної підготовки в ході формування зони європей- ської освіти – одна з основних умов довіри, мобільності, мотивації студентів, суміс- ності й привабливості європейської вищої освіти. Сприяння європейському спів- робітництву в забезпеченні якості освіти – це вимога Болонського процесу. Прин- цип інституційної автономії передбачає, що основна відповідальність за забезпе- чення якості покладена на ВНЗ. У світовій практиці застосовують різні підходи до оцінювання якості роботи ВНЗ: репутаційний (на основі експертного оцінювання), результативний (за об’єктивними показниками) і загальний [ |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48270 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірка стажування_листопад_1676635073.pdf | 518.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.