Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48425
Title: Оцінка готовності закладів вищої освіти до підготовки фахівців фізичної реабілітації до роботи в умовах війни та пост війни
Other Titles: Assessing the readiness of higher education institutions to prepare specialists in physical rehabilitation to work in conditions of war and postwar
Authors: Гузак, Олександра Юріївна
Миронюк, Іван Святославович
Keywords: фізична терапія, підготовка фахівців, війна в Україні, реабілітація після воєнної травми
Issue Date: 2023
Publisher: Collegium Humanum – Szkoła Główna Menedżerska ul. Moniuszki 1a, 00-014 Warszawa, Polska
Citation: Huzak Oleksandra, Myronyuk Ivan. Posúdenie pripravenosti vysokých škôl vyškoliť špecialistov na telesnú rehabilitáciu na prácu vo vojnových a povojnových podmienkach. [Оцінка готовності закладів вищої освіти до підготовки фахівців фізичної реабілітації до роботи в умовах війни та пост війни] / O. Huzak, I. Myronyuk // Zborník z IX. Medzinárodnej vedeckej konferencie, Humanitárna pomoc pre Ukrajinu a intervencie (skúsenosti) profesionálnych a dobrovoľníckych tímov s utečencami z Ukrajiny, Michalovce 11. november 2022. – P.131-141.
Abstract: Повномасштабна війна в Україні триває і виникла нагальна необхідність допомоги кожній людині, як військовому, так і цивільній особі, яка постраждала від агресії росії, повернутися до повноцінного життя і, зокрема, відновити стан фізичного здоров’я. Зростає значення розвитку додаткових, особливих компетентностей серед фахівців з фізичної терапії та ерготерапії, які дадуть їм змогу вирішувати нові, не характерні для мирного життя, клінічні задачі. Гостра потреба держави у таких фахівцях має тенденцію до постійного зростання. Відтак, поступово пріоритетною метою діяльності галузі фізичної реабілітації стає надання своєчасної, ефективної і кваліфікованої допомоги особам після воєнної травми. Тому виникла необхідність внесення змін в навчальні плани та програми підготовки майбутніх фахівців сфери фізичної реабілітації для реагування на нові виклики в системі охорони здоров’я. Мета дослідження: Розробити і запровадити зміни до програми підготовки фахівців реабілітації (асистентів фізичного терапевта та ерготерапевта) в закладах вищої освіти з метою набуття ними нових компетентностей в умовах нових викликів, зумовлених агресією росії. Завдання дослідження: Проаналізувати наявні в освітній програмі підготовки бакалаврів спеціальності 227. Фізична терапія, ерготерапія фахові компетентності щодо їх відповідності новим потребам населення в реабілітаційній допомозі. Сформулювати нову, додаткову фахову компетентність, визначити перелік існуючих (доповнених) та нових освітніх компонент та їх обсягу (в кредитах ЄКТС) для забезпечення набуття фахівцями нових фахових компетентностей. Сформувати оновлену матрицю відповідності програмних компетентностей компонентам освітньої програми підготовки бакалаврів 227. Фізична терапія. Ерготерапії. Висновки: Проаналізовано наявні в освітній програмі підготовки бакалаврів спеціальності 227. Фізична терапія, ерготерапія фахові компетентності щодо їх відповідності новим потребам населення в реабілітаційній допомозі. Сформульовано нові, додаткові фахові компетентності в програму бакалаврату 227. Фізична терапія. Ерготерапія майбутніх фахівців для надання реабілітаційних послуг в умовах війни та поствійни. Визначено перелік існуючих (доповнених) та нових освітніх компонент та їх обсягу (в кредитах ЄКТС) для забезпечення набуття фахівцями нових фахових компетентностей. Сформовано оновлену матрицю відповідності програмних компетентностей компонентам освітньої програми підготовки бакалаврів 227. Фізична терапія. Ерготерапія.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48425
ISBN: 978-83-964214-5-6
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.