Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/484
Назва: Методика експериментального навчання учнів старшої школи історії України з використанням різних видів словесно-друкованих засобів навчання в системі особистісно-орієнтованої освіти
Інші назви: Experimental tehnology in teaching history of Ukraine to seniour pupils using different types of learning verbal-printed methods in the system of student-oriented education
Автори: Байкєніч, Ганна Василівна
Ключові слова: експериментальне навчання, словесно-друковані засоби навчання (тексти), особистісно-орієнтована освіта, ефективність експериментального навчання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Байкєніч, Г. В. Методика експериментального навчання учнів старшої школи історії України з використанням різних видів словесно-друкованих засобів навчання в системі особистісно-орієнтованої освіти [Текст] / Г. В. Байкєніч // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 14–21. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 21 (15 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність викладеного у статті матеріалу обумовлена розглянутими у ній питаннями оптимізації процесу навчання курсу історії України за допомогою текстів, підібраних у відповідності до засад та основних категорій особистісно-орієнтованої освіти. У дослідженні визначено особливості організації і проведення формувального експерименту, доведена ефективність впровадження у навчальний процес визначених видів словесно-друкованих засобів навчання та розробленої методики їх використання у курсі історії України. Ключові слова: експериментальне навчання, словесно-друковані засоби навчання (тексти), особистісно-орієнтова-на освіта, ефективність експериментального навчання.
Опис: The author of the article has considered in optimizing of the learning process of the course of History of Ukraine by means of the text, selected in accordance with the principles and main categories of personality-oriented education. The peculiarities of forming and carrying out of the experiment have been presented, the efficiency of implementation of certain types of verbal and print means of teaching into the learning process have been proved as well as the developed methods to be used in the course of history of Ukraine. Key words: the experimental education, verbal-print means of education (texts), student-oriented education, the efficacy for experimental education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/484
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.