Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/485
Title: | Самостійна робота як елемент методичної системи навчання вищої математики майбутніх судноводіїв |
Other Titles: | Independent work as an element of methodical system of higher mathematics teaching to future skippers |
Authors: | Джежуль, Тетяна Сергіївна |
Keywords: | самостійна робота, вища математика, навчання курсантів |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Джежуль, Т. С. Самостійна робота як елемент методичної системи навчання вищої математики майбутніх судноводіїв [Текст] / Т. С. Джежуль // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 49–51 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 51 (4 назви). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті розглянуто особливості самостійної роботи студентів вищих морських навчальних закладів як елемента методичної системи навчання вищої математики. Виявлено способи її організації і контролю. Ключові слова: самостійна робота, вища мате- матика, навчання курсантів. |
Description: | The features of independent work of students of higher marine educational establishments as an eleme nt of the methodical system of higher mathematics training are considered in the article. The methods of its o rganization and control are educed. Involvement of students in different types of independent work is the guarantee of independence of future navigators and prerequisite for further self-education. Key words: independent work, higher mathematics, students training. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/485 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ.pdf | 215.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.