Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48606
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фекета, Ірина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Славік, Роман Володимирович | - |
dc.contributor.author | Лета, Василь Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T20:56:47Z | - |
dc.date.available | 2023-03-07T20:56:47Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Фекета І.Ю., Славік Р.В., Лета В.В. Формування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективи. Інноваційна педагогіка. 2022. Випуск 48. Т. 2. С.178-182 | uk |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6093 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48606 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із актуальних проблем сьогодення формування екологічної свідомості, підвищення ефективності формальної екологічної освіти у вищих навчальних закладах, що обумовлена потребою суспільства. Зокрема у статті проаналізовано роль екологічної свідомості, яка формується під час опанування дисциплін екологічного спрямування для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) спеціальностей: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія» географічного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Дано аналіз дисциплін екологічного спрямування та їх включення у цикли загальної та професійної підготовки, як обов’язкових, так і вибіркових компонентів освітніх програм. Описано теоретично-методологічні напрямки досліджень знань цих дисциплін, та здійснена порівняльна характеристика освітніх програм: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія», щодо наявності та повноти наповнюваності (у кредитах) дисциплін екологічного спрямування. Проаналізовано у статті значення навчальних та виробничих практик у формуванні екологічної свідомості студентів у практичному досвіді вивчення екології та формуванні екологічного мислення студента у підсумковому етапі знань безперервної екологічної освіти у вищому навчальному закладі. Розглянуто у статті проблеми та перспективи компетентнісного підходу в сучасній педагогіці викладання екології, зокрема для набуття практичних умінь та навичок у майбутній професійній діяльності вчителями на уроках географії та природничих дисциплін. Розглянуто можливість використання набутих умінь і навичок студентів – географів, у межах практичної діяльності співробітниками в галузі географії у проектно-пошукових та виробничих установ, земельних відділах та управліннях територіями, природоохоронних організаціях, органів державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, де у майбутньому будуть працювати. Ключові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, вища школа, географія, освітня програма, дисципліна екологічного спрямування | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 48. Т. 2.; | - |
dc.subject | екологічна свідомість | uk |
dc.subject | формальна екологічна освіта | uk |
dc.subject | освітня програма | uk |
dc.subject | дисципліна екологічного спрямування | uk |
dc.subject | географія | uk |
dc.subject | вища школа | uk |
dc.title | Формування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективи | uk |
dc.title.alternative | Formation of environmental consciousness of students of geographical specialties: challenges and prospects | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної географії та раціонального природокористування |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування екологічної свідомості.pdf | 186.06 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.