Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48606
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФекета, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorСлавік, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorЛета, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2023-03-07T20:56:47Z-
dc.date.available2023-03-07T20:56:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФекета І.Ю., Славік Р.В., Лета В.В. Формування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективи. Інноваційна педагогіка. 2022. Випуск 48. Т. 2. С.178-182uk
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.issn2663-6093-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48606-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із актуальних проблем сьогодення формування екологічної свідомості, підвищення ефективності формальної екологічної освіти у вищих навчальних закладах, що обумовлена потребою суспільства. Зокрема у статті проаналізовано роль екологічної свідомості, яка формується під час опанування дисциплін екологічного спрямування для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) спеціальностей: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія» географічного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Дано аналіз дисциплін екологічного спрямування та їх включення у цикли загальної та професійної підготовки, як обов’язкових, так і вибіркових компонентів освітніх програм. Описано теоретично-методологічні напрямки досліджень знань цих дисциплін, та здійснена порівняльна характеристика освітніх програм: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія», щодо наявності та повноти наповнюваності (у кредитах) дисциплін екологічного спрямування. Проаналізовано у статті значення навчальних та виробничих практик у формуванні екологічної свідомості студентів у практичному досвіді вивчення екології та формуванні екологічного мислення студента у підсумковому етапі знань безперервної екологічної освіти у вищому навчальному закладі. Розглянуто у статті проблеми та перспективи компетентнісного підходу в сучасній педагогіці викладання екології, зокрема для набуття практичних умінь та навичок у майбутній професійній діяльності вчителями на уроках географії та природничих дисциплін. Розглянуто можливість використання набутих умінь і навичок студентів – географів, у межах практичної діяльності співробітниками в галузі географії у проектно-пошукових та виробничих установ, земельних відділах та управліннях територіями, природоохоронних організаціях, органів державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, де у майбутньому будуть працювати. Ключові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, вища школа, географія, освітня програма, дисципліна екологічного спрямуванняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнноваційна педагогіка.uk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 48. Т. 2.;-
dc.subjectекологічна свідомістьuk
dc.subjectформальна екологічна освітаuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectдисципліна екологічного спрямуванняuk
dc.subjectгеографіяuk
dc.subjectвища школаuk
dc.titleФормування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективиuk
dc.title.alternativeFormation of environmental consciousness of students of geographical specialties: challenges and prospectsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної географії та раціонального природокористування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування екологічної свідомості.pdf186.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.