Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48606
Назва: Формування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективи
Інші назви: Formation of environmental consciousness of students of geographical specialties: challenges and prospects
Автори: Фекета, Ірина Юріївна
Славік, Роман Володимирович
Лета, Василь Васильович
Ключові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, освітня програма, дисципліна екологічного спрямування, географія, вища школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інноваційна педагогіка.
Бібліографічний опис: Фекета І.Ю., Славік Р.В., Лета В.В. Формування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективи. Інноваційна педагогіка. 2022. Випуск 48. Т. 2. С.178-182
Серія/номер: Випуск 48. Т. 2.;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній із актуальних проблем сьогодення формування екологічної свідомості, підвищення ефективності формальної екологічної освіти у вищих навчальних закладах, що обумовлена потребою суспільства. Зокрема у статті проаналізовано роль екологічної свідомості, яка формується під час опанування дисциплін екологічного спрямування для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) спеціальностей: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія» географічного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Дано аналіз дисциплін екологічного спрямування та їх включення у цикли загальної та професійної підготовки, як обов’язкових, так і вибіркових компонентів освітніх програм. Описано теоретично-методологічні напрямки досліджень знань цих дисциплін, та здійснена порівняльна характеристика освітніх програм: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія», щодо наявності та повноти наповнюваності (у кредитах) дисциплін екологічного спрямування. Проаналізовано у статті значення навчальних та виробничих практик у формуванні екологічної свідомості студентів у практичному досвіді вивчення екології та формуванні екологічного мислення студента у підсумковому етапі знань безперервної екологічної освіти у вищому навчальному закладі. Розглянуто у статті проблеми та перспективи компетентнісного підходу в сучасній педагогіці викладання екології, зокрема для набуття практичних умінь та навичок у майбутній професійній діяльності вчителями на уроках географії та природничих дисциплін. Розглянуто можливість використання набутих умінь і навичок студентів – географів, у межах практичної діяльності співробітниками в галузі географії у проектно-пошукових та виробничих установ, земельних відділах та управліннях територіями, природоохоронних організаціях, органів державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, де у майбутньому будуть працювати. Ключові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, вища школа, географія, освітня програма, дисципліна екологічного спрямування
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48606
ISSN: 2663-6085
2663-6093
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної географії та раціонального природокористування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування екологічної свідомості.pdf186.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.