Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48747
Назва: Засоби зацікавлення аудиторії в інтернет-інтерв’ю
Автори: Тарасюк, Володимир Юрійович
Ключові слова: сайт, інтерв’ю, публікація, публікація, інтернет-медіа, засоби зацікавлення
Дата публікації: 2022
Серія/номер: Випуск 22;
Короткий огляд (реферат): Анотація У пропонованому дослідженні автор здійснив спробу проаналізувати інтерв’ю в мережевих медіа з погляду зацікавлення аудиторії. Зокрема, на основі опрацювання матеріалів у зазначеному жанрі, розміщених на сайті «Українська правда», виокремлено ті засоби, до яких переважно вдаються автори з метою привернути якомога більшу увагу читачів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48747
ISSN: ISSN 2617-1813 (print); ISSN 2617-1821 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукжур-Дніпро-2022-22-1-6.pdf434.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.