Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/488
Назва: Методичні аспекти формування професійних якостей практичних психологів у процесі навчання
Інші назви: Methodological aspects of professional qualities formation of practical psychologists in the learning process
Автори: Барчій, Магдалина Степанівна
Ключові слова: особистісний розвиток, професійні якості, самооцінка, емпатія, комунікативність, психолог
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Барчій, М. С. Методичні аспекти формування професійних якостей практичних психологів у процесі навчання [Текст] / М. С. Барчій // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 29–32. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 31–32 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються методичні засади формування професійних якостей практичних психологів у процесі на-вчання Ключові слова: особистісний розвиток, професійні якості, самооцінка, емпатія, комунікативність, психолог.
Опис: The article deals with the formation of professionally important qualities of psychologists in the learning process in higher education, their problems and conditions of formation, study of the level of formation of these qualities in students and student ability to use these skills. Кeywords: psychologist, personal development, professional skills, self-esteem, empathy, communication, self-regulation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/488
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.