Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/488
Title: Методичні аспекти формування професійних якостей практичних психологів у процесі навчання
Other Titles: Methodological aspects of professional qualities formation of practical psychologists in the learning process
Authors: Барчій, Магдалина Степанівна
Keywords: особистісний розвиток, професійні якості, самооцінка, емпатія, комунікативність, психолог
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Барчій, М. С. Методичні аспекти формування професійних якостей практичних психологів у процесі навчання [Текст] / М. С. Барчій // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 29–32. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 31–32 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті аналізуються методичні засади формування професійних якостей практичних психологів у процесі на-вчання Ключові слова: особистісний розвиток, професійні якості, самооцінка, емпатія, комунікативність, психолог.
Description: The article deals with the formation of professionally important qualities of psychologists in the learning process in higher education, their problems and conditions of formation, study of the level of formation of these qualities in students and student ability to use these skills. Кeywords: psychologist, personal development, professional skills, self-esteem, empathy, communication, self-regulation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/488
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.