Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКухта, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorМаляр, Любов Василівна-
dc.date.accessioned2023-03-12T06:26:52Z-
dc.date.available2023-03-12T06:26:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКУхта М. І., Маляр Л. В. Формування педагогічної компетентності студентів – майбутніх учителів початкової школи – в процесі фахової підготовки // The scientific heritage. Budapest, Hungary. 2020. No 45. Р.7. 0 С. 30–34.uk
dc.identifier.issn9215 — 0365-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48820-
dc.description.abstractУ статті виокремлено ключові аспекти професійності вчителя, що включають інформаційну, психо-лого-педагогічну, комунікативну, моральну, соціально-професійну, автономізаційну та ін. компетентності. Розглянуто особливості формування професійних якостей студентів – майбутніх учителів початкової школи – в контексті вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Відстежено питання змісту, методів та форм фахової підготовки вчителя початкової школи. З-поміж комплексу умов формування професійної компетентності майбутніх учителів виокремлено найважливіші з них, зокрема: засвоєння змістової складової фахових дисциплін; особистісне спрямування навчально-виховного процесу вищої школи; орієнтування студентів на об’єкт майбутньої діяльності – цілісний педагогічний процес загальноосвітньої школи; підтримання тісного зв’язку вищого навчального закладу із загальноосвітньою школою; активне використання в процесі фахової підготовки особистісно орієнтованих, розвивальних, інтерактивних, дослідницьких, проблемних, інформаційних технологій навчанняuk
dc.description.abstractThe article highlights the key aspects of teacher professionalism, including information, psycho-pedagogical, communicative, moral, socio-professional, autonomous, and other competence. The peculiarities of formation of professional qualities of students – future elementary school teachers – in the context of studying psychological and pedagogical disciplines are considered. The issues of content, methods and forms of professional training of elementary school teachers were monitored. Among the set of conditions for the formation of professional com petence of future teachers, the most important of them are distinguished, in particular: mastering the content com ponent of professional disciplines; personal orientation of the educational process of higher education; orienting students to the object of future activity – a holistic pedagogical process of a comprehensive school; maintaining a close link between the higher education institution and the secondary school; active use in the process of profes sional training of personally oriented, developmental, interactive, research, problem, information technologies of training.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesThe scientific heritage;-
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectвчитель початкових класівuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні дисципліниuk
dc.subjectpedagogical competenceuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectelementary school teacheruk
dc.subjectpsychological and pedagogical disciplinesuk
dc.titleФормування педагогічної компетентності студентів – майбутніх учителів початкової школи – в процесі фахової підготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of students – pedagogical competence of the future primary school teachers – in the professional training processuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30-34.pdf556.15 kBAdobe PDFView/Open
45_2020.pdf374.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.