Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48820
Назва: Формування педагогічної компетентності студентів – майбутніх учителів початкової школи – в процесі фахової підготовки
Інші назви: Formation of students – pedagogical competence of the future primary school teachers – in the professional training process
Автори: Кухта, Марія Іванівна
Маляр, Любов Василівна
Ключові слова: педагогічна компетентність, фахова підготовка, вчитель початкових класів, психолого-педагогічні дисципліни, pedagogical competence, professional training, elementary school teacher, psychological and pedagogical disciplines
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: КУхта М. І., Маляр Л. В. Формування педагогічної компетентності студентів – майбутніх учителів початкової школи – в процесі фахової підготовки // The scientific heritage. Budapest, Hungary. 2020. No 45. Р.7. 0 С. 30–34.
Серія/номер: The scientific heritage;
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено ключові аспекти професійності вчителя, що включають інформаційну, психо-лого-педагогічну, комунікативну, моральну, соціально-професійну, автономізаційну та ін. компетентності. Розглянуто особливості формування професійних якостей студентів – майбутніх учителів початкової школи – в контексті вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Відстежено питання змісту, методів та форм фахової підготовки вчителя початкової школи. З-поміж комплексу умов формування професійної компетентності майбутніх учителів виокремлено найважливіші з них, зокрема: засвоєння змістової складової фахових дисциплін; особистісне спрямування навчально-виховного процесу вищої школи; орієнтування студентів на об’єкт майбутньої діяльності – цілісний педагогічний процес загальноосвітньої школи; підтримання тісного зв’язку вищого навчального закладу із загальноосвітньою школою; активне використання в процесі фахової підготовки особистісно орієнтованих, розвивальних, інтерактивних, дослідницьких, проблемних, інформаційних технологій навчання
The article highlights the key aspects of teacher professionalism, including information, psycho-pedagogical, communicative, moral, socio-professional, autonomous, and other competence. The peculiarities of formation of professional qualities of students – future elementary school teachers – in the context of studying psychological and pedagogical disciplines are considered. The issues of content, methods and forms of professional training of elementary school teachers were monitored. Among the set of conditions for the formation of professional com petence of future teachers, the most important of them are distinguished, in particular: mastering the content com ponent of professional disciplines; personal orientation of the educational process of higher education; orienting students to the object of future activity – a holistic pedagogical process of a comprehensive school; maintaining a close link between the higher education institution and the secondary school; active use in the process of profes sional training of personally oriented, developmental, interactive, research, problem, information technologies of training.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48820
ISSN: 9215 — 0365
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30-34.pdf556.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
45_2020.pdf374.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.