Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48943
Назва: Лексико-стилістичні особливості заголовків у сучасних українських друкованих ЗМІ
Автори: Шаповалова, Галина Валентинівна
Ключові слова: заголовок, лексико-стилістичні особливості, медіатекст, засоби масової інформації
Дата публікації: 2011
Видавництво: Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Шаповалова Г. Лексико-стилістичні особливості заголовків у сучасних українських друкованих ЗМІ. Вчені записки Таврійського національного університету. Серія: "Філологія. Соціальні комунікації". 2011. Том 24 (63). № 4. Ч. 1. С. 204 - 210.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано специфіку вербального втілення назв медіатворів і з’ясовано, що її визначають функції, призначення і тип заголовків, а також комунікативна мета, ідіостиль, мовна компетенція журналіста та ін. Розглянуто лексико-стилістичні особливості заголовків і загальноукраїнських, і регіональних друкованих засобів масової інформації: актуалізацію на тлі загальновживаної лексики одиниць обмеженого використання (термінів, професіоналізмів, неологізмів, жаргонізмів, діалектизмів), застосування фігуральних засобів, емоційно-експресивних одиниць тощо. Встановлено, що жаргонізми і діалектизми у назвах журналістських творів закарпатських часописів трапляються значно частіше, ніж у виданнях, орієнтованих на широку українську аудиторію.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48943
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
leksiko-stilistichni-osoblivosti-zagolovkiv-u-suchasnih-ukrayinskih-drukovanih-zmi.pdf281.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.