Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48977
Назва: Розвиток мовленнєвих компетентностей студентів спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія»
Інші назви: Development of speech competencies of students majoring in “Physical Therapy. Occupational Therapy”
Автори: Філак, Ірина Ярославівна
Ключові слова: мовленнєві компетентності, інноваційні методи навчання, мовні комунікації
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Філак І. Я. Розвиток мовленнєвих компетентностей студентів спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія» / І. Я. Філак // Україна. Здоров’я нації : науково-практичний журнал; гол. ред. І. С. Миронюк. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ». Вип. № 2 (68). 2022. С. – 109-113.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: узагальнити досвід викладання ділової української мови студентам спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» та оцінити ефективність роботи з розвитку мовленнєвих компетентностей майбутніх фахівців. Матеріали та методи. Для досягнення поставленої мети ми використали метод педагогічного спостереження, метод педагогічного експерименту, метод порівняльного аналізу. Проводилося анонімне опитування з використанням тестової анкети. Цільова група дослідження – студенти факультету здоров’я та фізичного виховання спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія». Результати. Мовленнєві навички, необхідні фізичному терапевту, ерготерапевту, перебувають у колі медичної метамови. Для професійного спілкування медиків необхідне оволодіння такими її різновидами, як медична наукова мова (для усного і писемного спілкування з колегами), медична розмовна мова (для спілкування з пацієнтами, їх родичами тощо), мова медичної документації, мова ЗМІ (медичної реклами). Курс ділової української мови включає різні типи роботи зі студентами: лекції, практичні заняття, самостійна робота. Сьогодні вимогою часу є використання інноваційних технологій навчання. Саме тому на заняттях з ділової української мови все частіше використовували саме інтерактивні методи навчання, які сучасні фахівці трактують по-різному. На заняттях з ділової українськиї мови для студентів факультету здоров’я та фізичного виховання було апробовано такий інтерактивний метод візуалізації тем, що передбачає використання під час заняття різних видів наочності (зразків документів, мультимедійних презентацій, відеороликів тощо). Ше одним цікавим для студентів методом є рольова гра. Це створена ситуація, що імітує життєву, у якій людина може зробити інтерактивні помилки, не нашкодивши собі в реальному житті й тим самим здобувши неоціненний досвід. Висновки. У процесі викладання курсу ділової української мови студентам спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» ефективними виявилися як традиційні, так і інноваційні методи. Проведені поточні та підсумкові контрольні заміри знань та комунікаційних навичок показали, що більшість студентів володіють державною мовою на достатньому для професфійного спілкування рівні, готові до проведення професійної бесіди, ведення документації, презентації фаху у ЗМІ.
The aim of the study: to summarize the experience of teaching business Ukrainian language of students of the specialty "Physical therapy, ergotherapy" and evaluate the effectiveness of work on the development of speech competencies of future professionals.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48977
ISSN: 2077-6594
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри української мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
258923-Текст статті-602716-1-10-20220721.pdf261.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.