Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2015-01-16T09:07:19Z-
dc.date.available2015-01-16T09:07:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКанюк, О. Л. Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформи [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 56–59 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/489-
dc.descriptionThe author of the article has considered the specifi city of organization of the process of future so cial workers training in educational establishments in Germany in conditions of the Bologna process. The study de termined that the main course in the professional training of social work practice is the practice in social agenc ies. The entire educational process is oriented on the formation of professional competence, approval of a partnersh ip agreement between the educational establishments and social institutions as the bases of practical training an d potential employers. Key words: training of social workers, bachelor's degree, master's degree, the curriculum in the spe cialty, content of training, practical training, double tuition.uk
dc.description.abstractВ статті розкриті окремі особливості організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у навчальних за- кладах Німеччини відповідно до вимог Болонсько- го процесу. На основі узагальнення досліджених матеріалів виявлено, що важливою складовою цілісного процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників є практична підготовка, яка характеризується варіативністю моделей про- ходження практики. З’ясовано, що весь навчальний процес зорієнтований на формування професійних компетенцій; встановлення партнерської взаємодії між закладами освіти й соціальними установами як базами практичного навчання і потенційними робо- тодавцями. Ключові слова: професійна підготовка соціальних працівників, ступінь бакалавра, ступінь магістра, навчальна програма по спеціальності, зміст навчан- ня, виробнича практика, подвійне навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовка соціальних працівниківuk
dc.subjectступінь бакалавраuk
dc.subjectступінь магістраuk
dc.subjectнавчальна програма по спеціальностіuk
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectвиробнича практикаuk
dc.subjectподвійне навчанняuk
dc.titleДеякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформиuk
dc.title.alternativeSome aspects of social workers training in Germany under Bologna reformsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ.pdf283.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.