Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/489
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Канюк, Олександра Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-16T09:07:19Z | - |
dc.date.available | 2015-01-16T09:07:19Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Канюк, О. Л. Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформи [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 56–59 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58 (12 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/489 | - |
dc.description | The author of the article has considered the specifi city of organization of the process of future so cial workers training in educational establishments in Germany in conditions of the Bologna process. The study de termined that the main course in the professional training of social work practice is the practice in social agenc ies. The entire educational process is oriented on the formation of professional competence, approval of a partnersh ip agreement between the educational establishments and social institutions as the bases of practical training an d potential employers. Key words: training of social workers, bachelor's degree, master's degree, the curriculum in the spe cialty, content of training, practical training, double tuition. | uk |
dc.description.abstract | В статті розкриті окремі особливості організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у навчальних за- кладах Німеччини відповідно до вимог Болонсько- го процесу. На основі узагальнення досліджених матеріалів виявлено, що важливою складовою цілісного процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників є практична підготовка, яка характеризується варіативністю моделей про- ходження практики. З’ясовано, що весь навчальний процес зорієнтований на формування професійних компетенцій; встановлення партнерської взаємодії між закладами освіти й соціальними установами як базами практичного навчання і потенційними робо- тодавцями. Ключові слова: професійна підготовка соціальних працівників, ступінь бакалавра, ступінь магістра, навчальна програма по спеціальності, зміст навчан- ня, виробнича практика, подвійне навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна підготовка соціальних працівників | uk |
dc.subject | ступінь бакалавра | uk |
dc.subject | ступінь магістра | uk |
dc.subject | навчальна програма по спеціальності | uk |
dc.subject | зміст навчання | uk |
dc.subject | виробнича практика | uk |
dc.subject | подвійне навчання | uk |
dc.title | Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформи | uk |
dc.title.alternative | Some aspects of social workers training in Germany under Bologna reforms | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ.pdf | 283.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.