Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/489
Назва: Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформи
Інші назви: Some aspects of social workers training in Germany under Bologna reforms
Автори: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключові слова: професійна підготовка соціальних працівників, ступінь бакалавра, ступінь магістра, навчальна програма по спеціальності, зміст навчання, виробнича практика, подвійне навчання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Канюк, О. Л. Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформи [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 56–59 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розкриті окремі особливості організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у навчальних за- кладах Німеччини відповідно до вимог Болонсько- го процесу. На основі узагальнення досліджених матеріалів виявлено, що важливою складовою цілісного процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників є практична підготовка, яка характеризується варіативністю моделей про- ходження практики. З’ясовано, що весь навчальний процес зорієнтований на формування професійних компетенцій; встановлення партнерської взаємодії між закладами освіти й соціальними установами як базами практичного навчання і потенційними робо- тодавцями. Ключові слова: професійна підготовка соціальних працівників, ступінь бакалавра, ступінь магістра, навчальна програма по спеціальності, зміст навчан- ня, виробнича практика, подвійне навчання.
Опис: The author of the article has considered the specifi city of organization of the process of future so cial workers training in educational establishments in Germany in conditions of the Bologna process. The study de termined that the main course in the professional training of social work practice is the practice in social agenc ies. The entire educational process is oriented on the formation of professional competence, approval of a partnersh ip agreement between the educational establishments and social institutions as the bases of practical training an d potential employers. Key words: training of social workers, bachelor's degree, master's degree, the curriculum in the spe cialty, content of training, practical training, double tuition.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/489
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ.pdf283.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.