Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-17T11:57:38Z-
dc.date.available2023-03-17T11:57:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗарічна О. В. Вплив маркетингової концепції на діяльність логістичних підприємств // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2021. - №8. - С. 9-12.[Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-8-7508uk
dc.identifier.issn2709-5444 (online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49170-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність маркетингової концепції та її взаємозв’язок з логістичною діяльністю підприємства. Зокрема, визначено, що основний інструментарій маркетингової концепції, а саме комплекс «4Р» на пряму впливає на такі основні напрями діяльності логістичного підприємства як постачання, забезпечення виробництва (підтримка) та просування. Крім того визначено, що маркетингова концепція, зокрема і маркетинг та логістика і логістичні процеси на підприємстві пов’язані фізичним розподілом, який планується, здійснюється і контролюється відповідно до чітко розроблених стратегічних завдань логістичного підприємства та враховуючи вподобання і запити ринку. Схематично показано роль інструментів маркетингової концепції в діяльності логістичного підприємства та їх взаємозв’язок з основними напрямами логістичної діяльності. В результаті дослідження запропоновано здійснювати вибір маркетингової концепції з позиції сфери діяльності підприємства, його загальної стратегії, можливостей, а також впроваджуючи в практику діяльності найбільш ефективні інтегративні логістичні концепції, які враховують не тільки поокремі процеси здійснення логістичних операцій, а також і контроль якості, ефективність сервісного обслуговування, оптимізації використання матеріальних, фінансових і інформаційних ресурсів та продуктивніші системи управління матеріальними запасами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ «Центр учбової літератури»uk
dc.subjectконцепція маркетингуuk
dc.subjectкомплекс «4Р»uk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectлогістичне підприємствоuk
dc.subjectуправління діяльністю.uk
dc.titleВплив маркетингової концепції на діяльність логістичних підприємствuk
dc.title.alternativeImpact of marketing concept on logistics enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вплив маркет концеп 2018.pdf301.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.