Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/492
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карбованець, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Куруц, Наталія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-16T09:26:12Z | - |
dc.date.available | 2015-01-16T09:26:12Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Карбованець, О. І. Організація процесу засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей [Текст] / О. І. Карбованець, Н. В. Куруц // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 64–68 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 67–68 (29 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/492 | - |
dc.description | The topicality of material presented in the article has been conditioned with the importance of micr obiological knowledge for the graduates of medical schools. The structure has been defi ned as well as the fast t hat the content knowledge of the course "Microbiology" are composed of the concepts, facts, laws, patterns, ideas an d theories that require comprehensive study and mastering. The organization of the acquisition and assimilation of k nowledge is long-term, targeted and phased . Key words: knowledge, learning, microbiology, health professions students, contents, methods and for ms of education. | uk |
dc.description.abstract | А ктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена значущістю мікробіологічних знань для випускника вищого медичного навчального закладу, так як від їх засвоєння залежить ступінь готовнос- ті до майбутньої практичної професійної діяльнос- ті. Визначено структуру і встановлено, що зміст знань з курсу «Мікробіологія» становлять поняття, факти, закони, закономірності, ідеї, теорії, які по- требують всебічного вивчення та засвоєння сту- дентами. На продуктивність засвоєння впливають навчальний матеріал, зацікавленість матеріалом, що вивчається, організаційно-педагогічний вплив на процес навчання, здатність до навчальної діяльнос- ті та час відведений на засвоєння знань. Організація процесу набуття й засвоєння знань є довготрива- лою, цілеспрямованою і поетапною. Ключові слова: знання, засвоєння, мікробіологія, студенти медичних спеціальностей, зміст, методи, форми навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | засвоєння | uk |
dc.subject | мікробіологія | uk |
dc.subject | студенти медичних спеціальностей | uk |
dc.subject | зміст | uk |
dc.subject | методи | uk |
dc.subject | форми навчання | uk |
dc.title | Організація процесу засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Organizational process of teaching the microbiology to the students of medical specialties | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 Наукові публікації кафедри зоології Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ З МІКРОБІОЛОГІЇ.pdf | 255.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.