Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарбованець, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorКуруц, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2015-01-16T09:26:12Z-
dc.date.available2015-01-16T09:26:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКарбованець, О. І. Організація процесу засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей [Текст] / О. І. Карбованець, Н. В. Куруц // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 64–68 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 67–68 (29 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/492-
dc.descriptionThe topicality of material presented in the article has been conditioned with the importance of micr obiological knowledge for the graduates of medical schools. The structure has been defi ned as well as the fast t hat the content knowledge of the course "Microbiology" are composed of the concepts, facts, laws, patterns, ideas an d theories that require comprehensive study and mastering. The organization of the acquisition and assimilation of k nowledge is long-term, targeted and phased . Key words: knowledge, learning, microbiology, health professions students, contents, methods and for ms of education.uk
dc.description.abstractА ктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена значущістю мікробіологічних знань для випускника вищого медичного навчального закладу, так як від їх засвоєння залежить ступінь готовнос- ті до майбутньої практичної професійної діяльнос- ті. Визначено структуру і встановлено, що зміст знань з курсу «Мікробіологія» становлять поняття, факти, закони, закономірності, ідеї, теорії, які по- требують всебічного вивчення та засвоєння сту- дентами. На продуктивність засвоєння впливають навчальний матеріал, зацікавленість матеріалом, що вивчається, організаційно-педагогічний вплив на процес навчання, здатність до навчальної діяльнос- ті та час відведений на засвоєння знань. Організація процесу набуття й засвоєння знань є довготрива- лою, цілеспрямованою і поетапною. Ключові слова: знання, засвоєння, мікробіологія, студенти медичних спеціальностей, зміст, методи, форми навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectзасвоєнняuk
dc.subjectмікробіологіяuk
dc.subjectстуденти медичних спеціальностейuk
dc.subjectзмістuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectформи навчанняuk
dc.titleОрганізація процесу засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностейuk
dc.title.alternativeOrganizational process of teaching the microbiology to the students of medical specialtiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013
Наукові публікації кафедри зоології
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.