Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/492
Назва: Організація процесу засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей
Інші назви: Organizational process of teaching the microbiology to the students of medical specialties
Автори: Карбованець, Олена Іванівна
Куруц, Наталія Василівна
Ключові слова: знання, засвоєння, мікробіологія, студенти медичних спеціальностей, зміст, методи, форми навчання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Карбованець, О. І. Організація процесу засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей [Текст] / О. І. Карбованець, Н. В. Куруц // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 64–68 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 67–68 (29 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): А ктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена значущістю мікробіологічних знань для випускника вищого медичного навчального закладу, так як від їх засвоєння залежить ступінь готовнос- ті до майбутньої практичної професійної діяльнос- ті. Визначено структуру і встановлено, що зміст знань з курсу «Мікробіологія» становлять поняття, факти, закони, закономірності, ідеї, теорії, які по- требують всебічного вивчення та засвоєння сту- дентами. На продуктивність засвоєння впливають навчальний матеріал, зацікавленість матеріалом, що вивчається, організаційно-педагогічний вплив на процес навчання, здатність до навчальної діяльнос- ті та час відведений на засвоєння знань. Організація процесу набуття й засвоєння знань є довготрива- лою, цілеспрямованою і поетапною. Ключові слова: знання, засвоєння, мікробіологія, студенти медичних спеціальностей, зміст, методи, форми навчання.
Опис: The topicality of material presented in the article has been conditioned with the importance of micr obiological knowledge for the graduates of medical schools. The structure has been defi ned as well as the fast t hat the content knowledge of the course "Microbiology" are composed of the concepts, facts, laws, patterns, ideas an d theories that require comprehensive study and mastering. The organization of the acquisition and assimilation of k nowledge is long-term, targeted and phased . Key words: knowledge, learning, microbiology, health professions students, contents, methods and for ms of education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/492
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013
Наукові публікації кафедри зоології
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ З МІКРОБІОЛОГІЇ.pdf255.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.