Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Туряниця, Вікторія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T13:54:05Z | - |
dc.date.available | 2023-03-20T13:54:05Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента) : метод. реком. для студентів усіх рівнів і форм навчання за вимогами болонської системи та вітчизняної нормативно-правової бази. Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2022. 24 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378 | - |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації підготовлені автором на основі законів України про освіту, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Болонської конвенції та практики реалізації кредитно-модульної системи в Україні і, зокрема, в Ужгородському національному університеті з урахуванням процесу реформування вищої освіти до вимог сьогодення і підготовки конкурентоспроможних фахівців, розкриває підходи до реалізації кредитно-модульної системи при вивчення правових дисциплін. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.title | Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри теорії та історії держави і права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЯКІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ.pdf | 495.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.