Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378
Назва: | Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента) |
Автори: | Туряниця, Вікторія Василівна |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента) : метод. реком. для студентів усіх рівнів і форм навчання за вимогами болонської системи та вітчизняної нормативно-правової бази. Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2022. 24 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації підготовлені автором на основі законів України про освіту, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Болонської конвенції та практики реалізації кредитно-модульної системи в Україні і, зокрема, в Ужгородському національному університеті з урахуванням процесу реформування вищої освіти до вимог сьогодення і підготовки конкурентоспроможних фахівців, розкриває підходи до реалізації кредитно-модульної системи при вивчення правових дисциплін. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Методичні рекомендації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри теорії та історії держави і права |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЯКІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ.pdf | 495.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.