Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378
Назва: Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента)
Автори: Туряниця, Вікторія Василівна
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента) : метод. реком. для студентів усіх рівнів і форм навчання за вимогами болонської системи та вітчизняної нормативно-правової бази. Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2022. 24 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації підготовлені автором на основі законів України про освіту, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Болонської конвенції та практики реалізації кредитно-модульної системи в Україні і, зокрема, в Ужгородському національному університеті з урахуванням процесу реформування вищої освіти до вимог сьогодення і підготовки конкурентоспроможних фахівців, розкриває підходи до реалізації кредитно-модульної системи при вивчення правових дисциплін.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри теорії та історії держави і права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЯКІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ.pdf495.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.