Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378
Title: | Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента) |
Authors: | Туряниця, Вікторія Василівна |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Citation: | Якість навчальних досягнень студентів при вивченні правових дисциплін: комплексний підхід до реалізації кредитно-модульної системи (форми контролю, критерії, шкала оцінювання та рівні компетентності студента) : метод. реком. для студентів усіх рівнів і форм навчання за вимогами болонської системи та вітчизняної нормативно-правової бази. Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2022. 24 с. |
Abstract: | Методичні рекомендації підготовлені автором на основі законів України про освіту, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Болонської конвенції та практики реалізації кредитно-модульної системи в Україні і, зокрема, в Ужгородському національному університеті з урахуванням процесу реформування вищої освіти до вимог сьогодення і підготовки конкурентоспроможних фахівців, розкриває підходи до реалізації кредитно-модульної системи при вивчення правових дисциплін. |
Type: | Text |
Publication type: | Методичні рекомендації |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49378 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри теорії та історії держави і права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЯКІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ.pdf | 495.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.