Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49612
Название: | Засоби дистанційного навчання для студентів біологічних спеціальностей під час пандемії COVID-19. |
Авторы: | Гасинець, Ярослава Степанівна Староста, Володимир Іванович |
Ключевые слова: | електронне навчання; засоби дистанційного навчання; пандемія Covid-19; студенти біологічних спеціальностей; опитування студентів; навчальні дисципліни., e-learning; distance learning tools; the Covid-19 pandemic; students of biological proffesions; student survey; academic disciplines. |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Гасинець Я.С., Староста В.І. Засоби дистанційного навчання для студентів біологічних спеціальностей під час пандемії COVID-19. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. № 1. 2021. С. 19-33. https://doi.org/10.31652/2786-5754-2021-1-19-33 https://intranet.vspu.edu.ua/naturalscience/ |
Краткий осмотр (реферат): | Анотація. Метою статті є – виявлення та порівняння поглядів студентів біологічних спеціальностей щодо використання дистанційного навчання в умовах державного вищого навчального закладу «Ужгородський національний університет» під час пандемії Covid-19. Методи дослідження: теоретичні (аналіз і синтез, порівняння, узагальнення та ін.) з метою висвітлення застосування засобів дистанційного навчання у вітчизняній та зарубіжній вищій школі, формулювання висновків проведеного дослідження тощо; емпіричні (електронне опитування, педагогічне спостереження) – для розробки питань опитувальника, виявлення поглядів студентів; математичні – для обробки отриманих результатів із використанням комп’ютерної програми IBM SPSS Statistics 23. Результати дослідження: під час пандемії Covid-19 найбільше використання для основної частини навчальних дисциплін (50-100%) виявлено у випадку системи Moodle на сайті е-навчання університету (89% студентів біологічного факультету), біля 77% – використання месенджерів (Viber тощо) і електронної пошти, 64% – інших платформ дистанційного навчання (Google Classroom, Zoom тощо). Соціальні мережі (YouTube, Facebook тощо), е-ресурс наукової бібліотеки УжНУ та персональні сайти викладачів мають менше поширення під час дистанційного навчання студентів біологічного факультету. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно 2-критерію (p ≤0,05) у використанні системи Moodle та месенджерів для основної частини навчальних дисциплін (50-100%) за ознаками: освітньо-професійний рівень (бакалаврат/магістратура), спеціальність (педагогічна/інша). У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 86% студентів бакалаврату та 89% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін (50-100%) у системі Moodle. The article considers the state of distance learning of students of biological proffesions in the conditions of classical university during the Covid-19 pandemic. The purpose of the article is to identify and compare the views of students of biological proffesions on the use of distance learning in condition Uzhhorod National University during the Covid-19 pandemic. The authors used the following research methods: theoretical (analysis and synthesis, comparison, generalization, etc.) in order to highlight the use of distance learning in higher education, formulation of the conclusions of the study; empirical (electronic survey, pedagogical observation) – to develop questions of the questionnaire, to identify the views of students; mathematical – to process the results using the computer program IBM SPSS Statistics 23. We obtained the following specific results: during the Covid-19 pandemic, the greatest use for the main part of academic disciplines (50-100%) was found in the case of the Moodle system on the e-learning site of Uzhhorod National University (89% of students of the Faculty of Biology), about 77% – the use of messengers (Viber, etc.) and e-mail, 64% – other platforms distance learning (Google Classroom, Zoom, etc.). Social networks (YouTube, Facebook, etc.), e-resource of the scientific library of Uzhhorod National University and personal sites of teachers are less widespread during the distance learning of students of the Biology Faculty. No statistically significant difference was found, according to the 2-criterion (p ≤0.05) in the use of the Moodle system and messengers during distance learning for the main part of academic disciplines (50-100%) on the grounds: educational and professional level (bachelor/master), proffesion (pedagogical/other). Bachelor (86%) and of master (89%) students want to study most academic disciplines (50-100%) in the Moodle after the end of the Covid-19 pandemic. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49612 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021 Гасинець Я.С., Староста В.І. Засоби дистанційного навчання 1 19-33.pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.