Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49620
Назва: Природничо-екологічний аспект STEM-освіти: деякі погляди педагогів закладів дошкільної освіти.
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: Природничо-екологічна освіта, STEM-освіта, дошкільна освіта
Дата публікації: 2022
Видавництво: Староста В.І., Горощак С.Б. Природничо-екологічний аспект STEM-освіти: деякі погляди педагогів закладів дошкільної освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «STEM-освіта: досвід, виклики, ідеї та рішення» (20-21 жовтня 2022 року, м. Запоріжжя). Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Запоріжжя, 2022. Вип. №3(50)/2022. 5 с. https://drive.google.com/file/d/1G1sNruwLMX7Yh5L3qpBNUwg8F7NCaIKj/view
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49620
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.