Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49671
Title: Самооцінка студентами власної професійної підготовки.
Authors: Староста, Володимир Іванович
Keywords: підготовка студентів до професійної діяльності, готовність студентів до професійної діяльності, структура готовності до професійної діяльності, самооцінка професійної підготовки., students' training for professional activity, students' readiness for professional activity, structure of readiness for professional activity, self-assessment of professional training
Issue Date: 2022
Citation: Староста В.І. Самооцінка студентами власної професійної підготовки. Zbierka vedeckých článkov. Vzdelávanie a spoločnosť VII. Prešovskа univerzitа v Prešove, 2022. С. 106-115. https://www.pulib.sk/web/pdf/web/viewer.html?file=/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova17/subor/9788055529363.pdf
Abstract: Узагальнення результатів досліджень науковців та реальної практики професійної підготовки студентів у вищій школі показує, що поняття «професійна підготовка» та «готовність до професійної діяльності» взаємопов’язані та взаємозумовлені певним чином, а саме: первинною є професійна підготовка, яка виступає засобом формування готовності до професійної діяльності. У структурі готовності до професійної діяльності можна виокремити наступні компоненти: мотиваційний, когнітивний, процесуальний, рефлексивний. Емпіричне дослідження свідчить, що студенти з кращими навчальними досягненнями та студенти старших курсів вище оцінюють власну професійну підготовку. Результати обчислення t-критерію для незалежних вибірок показують відсутність статистично значущої різниці самооцінки власної професійної підготовки студентів у випадку порівняння за статтю, але така різниця виявлена за формою навчання (очна/заочна), а також за спеціальністю (педагогічна/інша).
The article contains a summary of the results of scientists and real practice of professional training of students in higher education. The concepts of «professional training» and «readiness for professional activity» are interrelated and interdependent in a certain way, namely: professional training is primary, it serves as a means of forming readiness for professional activity. The following components can be distinguished in the structure of readiness for professional activity: motivational, cognitive, procedural, reflexive. Empirical research shows that students with the best academic achievements and senior students rate their own professional training higher. The results of calculating the t-test for independent samples show no statistically significant difference in self-assessment of students' own training in the case of comparison by gender, but such a difference was found in the form of study (full-time / part-time) and specialty (pedagogical / other).
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49671
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_Starosta Volodymyr_Vzdelávanie a spoločnosť VII. 106-116.pdf644.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.