Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4977
Назва: Управління ризиком репутації комерційного банку
Інші назви: Management of the risk of the reputation of a commercial bank
Автори: Чорна, О.Є.
Філатов, Б.Г.
Ключові слова: ризик репутації комерційного банку, категорії ризику репутації, оцінка ризику репутації, управління ризиком репутації, імідж комерційного банку
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ
Бібліографічний опис: Чайка, І. П. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу / І. П. Чайка, І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч. 2.– С. 299–302. – Бібліогр.: с. 302 (4 назви).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття ризику репутації комерційному банку, сформульовано основні категорії ризику та формування позитивного іміджу банку, а також виокремлено основні його складові частини. Окрема частина дослідження присвячена аналізу впливу суспільної думки на репутацію комерційного банку та наведено основні підходи щодо управління та формування позитивного іміджу у суспільстві. Також розглянуто принципи управління ризиком репутації, які застосовуються у закордонній практиці та базуються на системі внутрішнього контролю. Наведено підходи щодо оцінки репутації комерційного банку та запропоновано основні напрямки впливу зменшення ризику репутації. Ключові слова: ризик репутації комерційного банку, категорії ризику репутації, оцінка ризику репутації, управління ризиком репутації, імідж комерційного банку.
Опис: The paper is dedicated to consider the concept of risk to reputation of a commercial bank, stated the main categories of risk and creating a positive image of the bank, and also marked out the main components of its parts. A separate piece of research is devoted to analysis of the influence of public opinion on the reputation of a commercial bank and the main approaches to managing and building a positive image in society. Also considered the principles of risk management reputation, which are used in international practice and based on the internal control system. Presented approaches to assessing the reputation of a commercial bank and the basic directions of influence to reduce the risk of reputation. Key words: risk to reputation of a commercial bank, risk categories reputation, risk assessment of reputation, risk management reputation, image of a commercial bank.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4977
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 2 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ РЕПУТАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ.pdf250.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.