Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, Катерина Тиберіївна-
dc.date.accessioned2015-01-16T10:54:18Z-
dc.date.available2015-01-16T10:54:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКончович, К. Т. Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх учителів-філологів [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 78–81 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 80–81 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/498-
dc.descriptionThe urgency of material presented in the given scientifi c article has been conditioned due to the ne ed of innovative approaches implementation to the professional training of teachers-to-be of philology. The models of teaching of professional behavior, attitudes and manners becomes more effective with the establishment of teachi ng and training situations in the professional area. The areas of training in high school have been outlined. The target aspects of educational trainings usage in the professional training of future teachers−philologists have bee n defi ned, that presupposes the solving of certain tasks and the achievement of the set goal in the formation of nec essary pedagogical skills of students. Key words: professional training, training, teaching and training group, teacher of philology.uk
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у науковій статті, обумовлена потребою реалізації інновацій- них підходів до професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Навчання взірцям професій- ної поведінки, установок і манер може бути більш ефективним за умов створення навчально-тренінго- вих ситуацій професійного спрямування. У статті окреслено напрями використання тренінгів у вищій школі. Конкретизовано цільові аспекти використан- ня навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів, що передбачає вирі- шення певних завдань і досягнення визначеної мети у формуванні необхідних педагогічних якостей у сту- дентів. Ключові слова: професійна підготовка, тренінг, навчально-тренінгова група, учитель-філологuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectнавчально-тренінгова групаuk
dc.subjectучитель-філологuk
dc.titleВикористання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх учителів-філологівuk
dc.title.alternativeUse of intensive educational trainings in the traing of future teachers − philologistsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ.pdf246.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.