Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/498
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кончович, Катерина Тиберіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-16T10:54:18Z | - |
dc.date.available | 2015-01-16T10:54:18Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кончович, К. Т. Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх учителів-філологів [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 78–81 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 80–81 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/498 | - |
dc.description | The urgency of material presented in the given scientifi c article has been conditioned due to the ne ed of innovative approaches implementation to the professional training of teachers-to-be of philology. The models of teaching of professional behavior, attitudes and manners becomes more effective with the establishment of teachi ng and training situations in the professional area. The areas of training in high school have been outlined. The target aspects of educational trainings usage in the professional training of future teachers−philologists have bee n defi ned, that presupposes the solving of certain tasks and the achievement of the set goal in the formation of nec essary pedagogical skills of students. Key words: professional training, training, teaching and training group, teacher of philology. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у науковій статті, обумовлена потребою реалізації інновацій- них підходів до професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Навчання взірцям професій- ної поведінки, установок і манер може бути більш ефективним за умов створення навчально-тренінго- вих ситуацій професійного спрямування. У статті окреслено напрями використання тренінгів у вищій школі. Конкретизовано цільові аспекти використан- ня навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів, що передбачає вирі- шення певних завдань і досягнення визначеної мети у формуванні необхідних педагогічних якостей у сту- дентів. Ключові слова: професійна підготовка, тренінг, навчально-тренінгова група, учитель-філолог | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | навчально-тренінгова група | uk |
dc.subject | учитель-філолог | uk |
dc.title | Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх учителів-філологів | uk |
dc.title.alternative | Use of intensive educational trainings in the traing of future teachers − philologists | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ.pdf | 246.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.