Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/500
Title: Сутність та можливості Інтернет-підтримки професійної підготовки майбутнього вчителя
Other Titles: Nature and opportunities of Internet support of professional training of future teachers
Authors: Котко, Яна Олександрівна
Keywords: Інтернет-підтримка, Інтернет- ресурси, професійна підготовка, майбутні вчителі
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Котко, Я. О. Сутність та можливості Інтернет-підтримки професійної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / Я. О. Котко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 81–85 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 85 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Інтернет-ресурси стали впливовим чинником розвитку, виховання та становлення інтересів су- часної молоді. У статті розглянуто сутність та можливості Інтернет-підтримки професійної під- готовки майбутнього вчителя. Ключові слова: Інтернет-підтримка, Інтернет- ресурси, професійна підготовка, майбутні вчителі.
Description: Internet-resources become an infl uential factor in the development, training and formation of the in terests of today’s youth. This article deals with the content and resources of the Internet support for the pro fessional training of future teacher. Internet resources are the Internet support of professional training of future te achers. They provide educationally conditioned and pre-designed use of them to improve the educational and scientifi c−sub ject teacher training. Key words: Internet support, Internet resources, professional training, future teachers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/500
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СУТНІСТЬ ТА МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ПІДТРИМКИ.pdf289.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.