Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснова, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2015-01-16T11:17:26Z-
dc.date.available2015-01-16T11:17:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКраснова, Н. П. Теоретико-методологічний аспект специфіки технологій у соціально-педагогічній роботі [Текст] / Н. П. Краснова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 85–91 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 90 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/501-
dc.descriptionThe article describes the concept of «social-pedagogical technologies» as a system of knowledge abou t the optimal means of transformation and regulation of socio-educational relationships and processes between peop le, and also the practice of application of optimal ways of transformation and regulation of socio-educational re lationships and processes; revealed two aspects of socio-pedagogical work (in the fi rst plan, as an organization, al gorithm, a set of means, methods and receptions impact on different objects of social-pedagogical work and in the s econd – set frequent technologies, the specifi cs of which are due to the specifi c subject of socio-pedagogical w ork). Key words: socio-pedagogical technology, technological approach to the socio-pedagogical process, th e classifi cation of socio-pedagogical technologies.uk
dc.description.abstractУ статті характеризується поняття «соці- ально-педагогічні технології» як система знань про оптимальні засоби перетворення і регулювання соці- ально-педагогічних відносин і процесів життєдіяль- ності людей, а також сама практика алгоритміч- ного застосування оптимальних способів перетво- рення і регулювання соціально-педагогічних відносин і процесів; розкрито два аспекти соціально-педа- гогічної роботи (в першому плані – як організація, алгоритм, сукупність засобів, методів і прийомів впливу на різні об’єкти соціально-педагогічної робо- ти та в другому – сукупність приватних технологій, специфіка яких обумовлена конкретним суб’єктом соціально-педагогічної роботи). Ключові слова: соціально-педагогічна техноло- гія, технологічний підхід до соціально-педагогічного процесу, класифікація соціально-педагогічних техно- логій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціально-педагогічна технологіяuk
dc.subjectтехнологічний підхід до соціально-педагогічного процесуuk
dc.subjectкласифікація соціально-педагогічних технологійuk
dc.titleТеоретико-методологічний аспект специфіки технологій у соціально-педагогічній роботіuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspect of the specificity of technologies in social and pedagogic workuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.