Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/501
Назва: | Теоретико-методологічний аспект специфіки технологій у соціально-педагогічній роботі |
Інші назви: | Theoretical and methodological aspect of the specificity of technologies in social and pedagogic work |
Автори: | Краснова, Наталія Павлівна |
Ключові слова: | соціально-педагогічна технологія, технологічний підхід до соціально-педагогічного процесу, класифікація соціально-педагогічних технологій |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Краснова, Н. П. Теоретико-методологічний аспект специфіки технологій у соціально-педагогічній роботі [Текст] / Н. П. Краснова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 85–91 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 90 (7 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті характеризується поняття «соці- ально-педагогічні технології» як система знань про оптимальні засоби перетворення і регулювання соці- ально-педагогічних відносин і процесів життєдіяль- ності людей, а також сама практика алгоритміч- ного застосування оптимальних способів перетво- рення і регулювання соціально-педагогічних відносин і процесів; розкрито два аспекти соціально-педа- гогічної роботи (в першому плані – як організація, алгоритм, сукупність засобів, методів і прийомів впливу на різні об’єкти соціально-педагогічної робо- ти та в другому – сукупність приватних технологій, специфіка яких обумовлена конкретним суб’єктом соціально-педагогічної роботи). Ключові слова: соціально-педагогічна техноло- гія, технологічний підхід до соціально-педагогічного процесу, класифікація соціально-педагогічних техно- логій. |
Опис: | The article describes the concept of «social-pedagogical technologies» as a system of knowledge abou t the optimal means of transformation and regulation of socio-educational relationships and processes between peop le, and also the practice of application of optimal ways of transformation and regulation of socio-educational re lationships and processes; revealed two aspects of socio-pedagogical work (in the fi rst plan, as an organization, al gorithm, a set of means, methods and receptions impact on different objects of social-pedagogical work and in the s econd – set frequent technologies, the specifi cs of which are due to the specifi c subject of socio-pedagogical w ork). Key words: socio-pedagogical technology, technological approach to the socio-pedagogical process, th e classifi cation of socio-pedagogical technologies. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/501 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СПЕЦИФІКИ ТЕХНОЛОГІЙ У.pdf | 298.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.