Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/501
Назва: Теоретико-методологічний аспект специфіки технологій у соціально-педагогічній роботі
Інші назви: Theoretical and methodological aspect of the specificity of technologies in social and pedagogic work
Автори: Краснова, Наталія Павлівна
Ключові слова: соціально-педагогічна технологія, технологічний підхід до соціально-педагогічного процесу, класифікація соціально-педагогічних технологій
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Краснова, Н. П. Теоретико-методологічний аспект специфіки технологій у соціально-педагогічній роботі [Текст] / Н. П. Краснова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 85–91 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 90 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті характеризується поняття «соці- ально-педагогічні технології» як система знань про оптимальні засоби перетворення і регулювання соці- ально-педагогічних відносин і процесів життєдіяль- ності людей, а також сама практика алгоритміч- ного застосування оптимальних способів перетво- рення і регулювання соціально-педагогічних відносин і процесів; розкрито два аспекти соціально-педа- гогічної роботи (в першому плані – як організація, алгоритм, сукупність засобів, методів і прийомів впливу на різні об’єкти соціально-педагогічної робо- ти та в другому – сукупність приватних технологій, специфіка яких обумовлена конкретним суб’єктом соціально-педагогічної роботи). Ключові слова: соціально-педагогічна техноло- гія, технологічний підхід до соціально-педагогічного процесу, класифікація соціально-педагогічних техно- логій.
Опис: The article describes the concept of «social-pedagogical technologies» as a system of knowledge abou t the optimal means of transformation and regulation of socio-educational relationships and processes between peop le, and also the practice of application of optimal ways of transformation and regulation of socio-educational re lationships and processes; revealed two aspects of socio-pedagogical work (in the fi rst plan, as an organization, al gorithm, a set of means, methods and receptions impact on different objects of social-pedagogical work and in the s econd – set frequent technologies, the specifi cs of which are due to the specifi c subject of socio-pedagogical w ork). Key words: socio-pedagogical technology, technological approach to the socio-pedagogical process, th e classifi cation of socio-pedagogical technologies.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/501
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СПЕЦИФІКИ ТЕХНОЛОГІЙ У.pdf298.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.