Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorРоманчак, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-04-12T19:00:59Z-
dc.date.available2023-04-12T19:00:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationThe monograph is dedicated to the 75th Anniversary of Zakarpattya Institute of Postgraduate Pedagogical Education Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, Katowice Monograph 49uk
dc.identifier.isbn978-83-963977-3-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529-
dc.descriptionhttp://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/6da8b1d3a855be10bc60bc0b1d8749bb.pdfuk
dc.description.abstractУ статті розкрито упровадження в освітній процес нових підходів та елементів технології розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) з урахуванням індивідуальних особливостей дошкільників з метою підвищення ефективності освітньої роботи з дітьми дошкільного віку на базі закладів дошкільної освіти м. Мукачева Закарпатської області. Представлено авторську систему роботи, що базується на використанні ТРВЗ із старшими дошкільниками. Висвітлено специфіку втілення актуальних завдань логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherPublishing House of University of Technology, Katowiceuk
dc.subjectлогіко-математична компетентність, технологія розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ), діти дошкільного вікуuk
dc.titleУпровадження в освітній процес закладів дошкільної освіти нових підходів та елементів технології розв’язання винахідницьких завданьuk
dc.title.alternativeIntroduction in the Educational Process of Preschool Education Institutions of New Approaches and Elements of Solution Technology of Inventory Institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМонографіяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.