Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529
Назва: | Continuous educ: ationcurrent discourses |
Автори: | Палько, Тетяна Василівна Романчак, Ольга Олександрівна Ivats, Oksana Tamášová, Viola Matúšová, Silvia Hura, Viktoriia Sevciuc, Maia Sirghi, Angela Kiryk, Maria Vakolia, Zoriana Ваколя, Зоряна Михайлівна Syvokhop, Yaroslav Сивохоп, Ярослав Михайлович Sheian, Maryna Khiminets, Vasil Grabovska, Tetiana Grabovskyy, Oleksandr Ofitsynskyy, Roman Офіцинський, Роман Андрійович Ostrovska, Marianna Hutsol, Liudmyla Neroda, Tetyana Нерода, Тетяна Валентинівна Kachur, Boris Kachur, Myroslava Khodanich, Lidiya Hnatkovych, Tetiana Ostrovski, Оleksandr Khodanich, Petro Khodanich, Myhajlo Gabóda, Béla Gabóda, Éva Pozniak, Olena Bondarenko, Yuliia Vorotyntseva, Olena Reho, Hanna Balogh, Livia Pisotska, Leonida Palko, Tetiana Romanchak, Olga Sichka, Viktoriia Konovets, Svitlana Mushinka, Mykоla Rebryk, Nataliya |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Publishing House of University of Technology |
Бібліографічний опис: | Continuous educ: ationcurrent discourses : monograph / edited by : Yaroslav Syvokhop, Jakub Świerzawski ; [editorial board : Borys Kachur, Lidija Khodanich, Vasyl Khymynets et al.] ; reviewers : Sławomir Śliwa, Yevheniia Skvorchevska ; Закарп. ін-т післядиплом. пед. освіти, University of Technology. — Katowice : Publishing House of University of Technology, 2021. — 261 р. : іл., табл. — Мonograph is dedicated to the 75th Anniversary of Zakarpattya Institute of Postgraduate Pedagogical Education. — Текст укр, англ. — Бібліогр.: с. 190—191. — ISBN 978-83-963977-3-7. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито упровадження в освітній процес нових підходів та елементів технології розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) з урахуванням індивідуальних особливостей дошкільників з метою підвищення ефективності освітньої роботи з дітьми дошкільного віку на базі закладів дошкільної освіти м. Мукачева Закарпатської області. Представлено авторську систему роботи, що базується на використанні ТРВЗ із старшими дошкільниками. Висвітлено специфіку втілення актуальних завдань логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. |
Опис: | http://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/6da8b1d3a855be10bc60bc0b1d8749bb.pdf DOI:10.54264/M004 |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Монографія |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529 |
ISBN: | 978-83-963977-3-7 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Упровадження в освітній процес закладів дошкільної освіти нових підходів та.pdf | 15.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.