Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529
Назва: Continuous educ: ationcurrent discourses
Автори: Палько, Тетяна Василівна
Романчак, Ольга Олександрівна
Ivats, Oksana
Tamášová, Viola
Matúšová, Silvia
Hura, Viktoriia
Sevciuc, Maia
Sirghi, Angela
Kiryk, Maria
Vakolia, Zoriana
Ваколя, Зоряна Михайлівна
Syvokhop, Yaroslav
Сивохоп, Ярослав Михайлович
Sheian, Maryna
Khiminets, Vasil
Grabovska, Tetiana
Grabovskyy, Oleksandr
Ofitsynskyy, Roman
Офіцинський, Роман Андрійович
Ostrovska, Marianna
Hutsol, Liudmyla
Neroda, Tetyana
Нерода, Тетяна Валентинівна
Kachur, Boris
Kachur, Myroslava
Khodanich, Lidiya
Hnatkovych, Tetiana
Ostrovski, Оleksandr
Khodanich, Petro
Khodanich, Myhajlo
Gabóda, Béla
Gabóda, Éva
Pozniak, Olena
Bondarenko, Yuliia
Vorotyntseva, Olena
Reho, Hanna
Balogh, Livia
Pisotska, Leonida
Palko, Tetiana
Romanchak, Olga
Sichka, Viktoriia
Konovets, Svitlana
Mushinka, Mykоla
Rebryk, Nataliya
Дата публікації: 2022
Видавництво: Publishing House of University of Technology
Бібліографічний опис: Continuous educ: ationcurrent discourses : monograph / edited by : Yaroslav Syvokhop, Jakub Świerzawski ; [editorial board : Borys Kachur, Lidija Khodanich, Vasyl Khymynets et al.] ; reviewers : Sławomir Śliwa, Yevheniia Skvorchevska ; Закарп. ін-т післядиплом. пед. освіти, University of Technology. — Katowice : Publishing House of University of Technology, 2021. — 261 р. : іл., табл. — Мonograph is dedicated to the 75th Anniversary of Zakarpattya Institute of Postgraduate Pedagogical Education. — Текст укр, англ. — Бібліогр.: с. 190—191. — ISBN 978-83-963977-3-7.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито упровадження в освітній процес нових підходів та елементів технології розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) з урахуванням індивідуальних особливостей дошкільників з метою підвищення ефективності освітньої роботи з дітьми дошкільного віку на базі закладів дошкільної освіти м. Мукачева Закарпатської області. Представлено авторську систему роботи, що базується на використанні ТРВЗ із старшими дошкільниками. Висвітлено специфіку втілення актуальних завдань логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.
Опис: http://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/6da8b1d3a855be10bc60bc0b1d8749bb.pdf
DOI:10.54264/M004
Тип: Text
Тип публікації: Монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529
ISBN: 978-83-963977-3-7
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри наук про здоров’я



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.