Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529
Title: | Упровадження в освітній процес закладів дошкільної освіти нових підходів та елементів технології розв’язання винахідницьких завдань |
Other Titles: | Introduction in the Educational Process of Preschool Education Institutions of New Approaches and Elements of Solution Technology of Inventory Institutions |
Authors: | Палько, Тетяна Василівна Романчак, Ольга Олександрівна |
Keywords: | логіко-математична компетентність, технологія розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ), діти дошкільного віку |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Publishing House of University of Technology, Katowice |
Citation: | The monograph is dedicated to the 75th Anniversary of Zakarpattya Institute of Postgraduate Pedagogical Education Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, Katowice Monograph 49 |
Abstract: | У статті розкрито упровадження в освітній процес нових підходів та елементів технології розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) з урахуванням індивідуальних особливостей дошкільників з метою підвищення ефективності освітньої роботи з дітьми дошкільного віку на базі закладів дошкільної освіти м. Мукачева Закарпатської області. Представлено авторську систему роботи, що базується на використанні ТРВЗ із старшими дошкільниками. Висвітлено специфіку втілення актуальних завдань логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. |
Description: | http://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/6da8b1d3a855be10bc60bc0b1d8749bb.pdf |
Type: | Text |
Publication type: | Монографія |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50529 |
ISBN: | 978-83-963977-3-7 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Упровадження в освітній процес закладів дошкільної освіти нових підходів та.pdf | 15.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.