Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Романчак, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-12T19:44:41Z | - |
dc.date.available | 2023-04-12T19:44:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства. Тези ХІ Міжнародних і ХХVІІІ Всеукраїнських педагогічних читань. – Ужгород: РІК-У, ЗІППО, 2021. – 219 с. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-8046-13-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533 | - |
dc.description | https://cprs.kiev.ua/upload/iblock/744/7446942f54745a8a9c2793999a83d180.pdf | uk |
dc.description.abstract | В організації змісту та процесу дошкільної освіти важливим є формування в дитини цілісної реалістичної картини світу. Така глобальна мета висуває певні вимоги й до забезпечення належної гарантованої якості дошкільної освіти. І найвагоміша з них – модернізація змісту, оновлення його відповідно до вимог часу, збереження при цьому позитивного досвіду та збагачення його новими прогресивними ідеями. Звідси – значна увага до загального розвитку особистості, її комунікативних здібностей, самостійності в прийнятті рішень, критичності та культури мислення, розвитку інформаційних і соціальних навичок. До таких підходів спонукає головна педагогічна ідея сучасності – освіта впродовж життя. Доступність до якісної освіти починається з дошкільної освіти, оскільки саме вона є базисом системного розвитку дитини, фундаментом творення якісно нового освітнього процесу. Першочергового значення набуває впровадження в широку практику досягнень психолого-педагогічної науки й перспективного педагогічного досвіду.У становленні освіти важко переоцінити значення педагогічної спадщини видатного педагога XX століття Василя Олександровича Сухомлинського. Василь Сухомлинський створив авторську педагогічну систему, яка носить гуманістичний характер, що проявляється в орієнтації на досягнення успіху, спільну діяльність. Її основою є сукупність елементів педагогічного процесу, які відображають засоби, методи, форми та прийоми досягнення поставленої мети. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2021 © ТОВ «РІК-У», 2021 | uk |
dc.subject | авторська педагогічна система Василя Сухомлинського; заклад дошкільної освіти (ЗДО) | uk |
dc.title | Авторська педагогічна система В. Сухомлинського в освітньому процесі закладу дошкільної освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю..pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.