Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorРоманчак, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-04-12T19:44:41Z-
dc.date.available2023-04-12T19:44:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВасиль Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства. Тези ХІ Міжнародних і ХХVІІІ Всеукраїнських педагогічних читань. – Ужгород: РІК-У, ЗІППО, 2021. – 219 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-8046-13-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533-
dc.descriptionhttps://cprs.kiev.ua/upload/iblock/744/7446942f54745a8a9c2793999a83d180.pdfuk
dc.description.abstractВ організації змісту та процесу дошкільної освіти важливим є формування в дитини цілісної реалістичної картини світу. Така глобальна мета висуває певні вимоги й до забезпечення належної гарантованої якості дошкільної освіти. І найвагоміша з них – модернізація змісту, оновлення його відповідно до вимог часу, збереження при цьому позитивного досвіду та збагачення його новими прогресивними ідеями. Звідси – значна увага до загального розвитку особистості, її комунікативних здібностей, самостійності в прийнятті рішень, критичності та культури мислення, розвитку інформаційних і соціальних навичок. До таких підходів спонукає головна педагогічна ідея сучасності – освіта впродовж життя. Доступність до якісної освіти починається з дошкільної освіти, оскільки саме вона є базисом системного розвитку дитини, фундаментом творення якісно нового освітнього процесу. Першочергового значення набуває впровадження в широку практику досягнень психолого-педагогічної науки й перспективного педагогічного досвіду.У становленні освіти важко переоцінити значення педагогічної спадщини видатного педагога XX століття Василя Олександровича Сухомлинського. Василь Сухомлинський створив авторську педагогічну систему, яка носить гуманістичний характер, що проявляється в орієнтації на досягнення успіху, спільну діяльність. Її основою є сукупність елементів педагогічного процесу, які відображають засоби, методи, форми та прийоми досягнення поставленої мети.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗакарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2021 © ТОВ «РІК-У», 2021uk
dc.subjectавторська педагогічна система Василя Сухомлинського; заклад дошкільної освіти (ЗДО)uk
dc.titleАвторська педагогічна система В. Сухомлинського в освітньому процесі закладу дошкільної освітиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю..pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.