Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533
Название: | Авторська педагогічна система В. Сухомлинського в освітньому процесі закладу дошкільної освіти |
Авторы: | Палько, Тетяна Василівна Романчак, Ольга Олександрівна |
Ключевые слова: | авторська педагогічна система Василя Сухомлинського; заклад дошкільної освіти (ЗДО) |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2021 © ТОВ «РІК-У», 2021 |
Библиографическое описание: | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства. Тези ХІ Міжнародних і ХХVІІІ Всеукраїнських педагогічних читань. – Ужгород: РІК-У, ЗІППО, 2021. – 219 с. |
Краткий осмотр (реферат): | В організації змісту та процесу дошкільної освіти важливим є формування в дитини цілісної реалістичної картини світу. Така глобальна мета висуває певні вимоги й до забезпечення належної гарантованої якості дошкільної освіти. І найвагоміша з них – модернізація змісту, оновлення його відповідно до вимог часу, збереження при цьому позитивного досвіду та збагачення його новими прогресивними ідеями. Звідси – значна увага до загального розвитку особистості, її комунікативних здібностей, самостійності в прийнятті рішень, критичності та культури мислення, розвитку інформаційних і соціальних навичок. До таких підходів спонукає головна педагогічна ідея сучасності – освіта впродовж життя. Доступність до якісної освіти починається з дошкільної освіти, оскільки саме вона є базисом системного розвитку дитини, фундаментом творення якісно нового освітнього процесу. Першочергового значення набуває впровадження в широку практику досягнень психолого-педагогічної науки й перспективного педагогічного досвіду.У становленні освіти важко переоцінити значення педагогічної спадщини видатного педагога XX століття Василя Олександровича Сухомлинського. Василь Сухомлинський створив авторську педагогічну систему, яка носить гуманістичний характер, що проявляється в орієнтації на досягнення успіху, спільну діяльність. Її основою є сукупність елементів педагогічного процесу, які відображають засоби, методи, форми та прийоми досягнення поставленої мети. |
Описание: | https://cprs.kiev.ua/upload/iblock/744/7446942f54745a8a9c2793999a83d180.pdf |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Тези до статті |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533 |
ISBN: | 978-617-8046-13-2 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю..pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.