Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533
Title: | Авторська педагогічна система В. Сухомлинського в освітньому процесі закладу дошкільної освіти |
Authors: | Палько, Тетяна Василівна Романчак, Ольга Олександрівна |
Keywords: | авторська педагогічна система Василя Сухомлинського; заклад дошкільної освіти (ЗДО) |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2021 © ТОВ «РІК-У», 2021 |
Citation: | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства. Тези ХІ Міжнародних і ХХVІІІ Всеукраїнських педагогічних читань. – Ужгород: РІК-У, ЗІППО, 2021. – 219 с. |
Abstract: | В організації змісту та процесу дошкільної освіти важливим є формування в дитини цілісної реалістичної картини світу. Така глобальна мета висуває певні вимоги й до забезпечення належної гарантованої якості дошкільної освіти. І найвагоміша з них – модернізація змісту, оновлення його відповідно до вимог часу, збереження при цьому позитивного досвіду та збагачення його новими прогресивними ідеями. Звідси – значна увага до загального розвитку особистості, її комунікативних здібностей, самостійності в прийнятті рішень, критичності та культури мислення, розвитку інформаційних і соціальних навичок. До таких підходів спонукає головна педагогічна ідея сучасності – освіта впродовж життя. Доступність до якісної освіти починається з дошкільної освіти, оскільки саме вона є базисом системного розвитку дитини, фундаментом творення якісно нового освітнього процесу. Першочергового значення набуває впровадження в широку практику досягнень психолого-педагогічної науки й перспективного педагогічного досвіду.У становленні освіти важко переоцінити значення педагогічної спадщини видатного педагога XX століття Василя Олександровича Сухомлинського. Василь Сухомлинський створив авторську педагогічну систему, яка носить гуманістичний характер, що проявляється в орієнтації на досягнення успіху, спільну діяльність. Її основою є сукупність елементів педагогічного процесу, які відображають засоби, методи, форми та прийоми досягнення поставленої мети. |
Description: | https://cprs.kiev.ua/upload/iblock/744/7446942f54745a8a9c2793999a83d180.pdf |
Type: | Text |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50533 |
ISBN: | 978-617-8046-13-2 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю..pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.