Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50536
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Романчак, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-12T20:17:18Z | - |
dc.date.available | 2023-04-12T20:17:18Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : матеріали ІІ Всеукраїнського науковопрактичного семінару (20 травня 2021 р., м. Київ). Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2021. 278 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50536 | - |
dc.description | https://lib.iitta.gov.ua/725229/1/%D0%9C-%D0%BB%D0%B8%20%D0%86%D0%86%20%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%D1%83_20.05.2021.pdf | uk |
dc.description.abstract | Вступ дитини до закладу загальної середньої освіти завжди є переломним моментом у її житті, незалежно від того, в якому віці вона приходить у перший клас: у шість чи в сім років. За останні роки дошкільна освіта якісно змінилась у плані розуміння цілей підготовки дитини до ЗЗСО та реалізації її вікових можливостей на шостому році життя. Не тільки у дошкільній освіті відбулися кардинальні зміни, але й у початковій школі відбулося чимало реформ. Нова українська школа (НУШ) презентувала вимоги до взаємин «учні — батьки — вчителі — школа». Пріоритетами в них є педагогіка партнерства, нові підходи до навчання учнів, формування в них ключових компетентностей тощо. Психологічна готовність до шкільного навчання – цілісне утворення, яке включає в себе достатньо високий рівень розвитку мотиваційної, інтелектуальної сфер і сфери довільності. Відставання в розвитку однієї з них веде за собою відставання в розвитку інших. Найбільш загальним показником готовності дитини до школи є стійке позитивне ставлення до шкільного навчання. Якщо дитина безболісно перейшла до нових вимог, якщо навчання дається їй відносно легко, якщо в неї не втрачається інтерес до учіння, а, навпаки, зміцнюється й розвивається, в цьому випадку можна говорити про повноцінну психологічну підготовку дитини до школи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України | uk |
dc.subject | Психологічна готовність; педагогіка партнерства; дошкільна освіта; Нова українська школа (НУШ) | uk |
dc.title | Сучасний погляд на проблему психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання в новій українській школі | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО М-ли ІІ семінару_20.05.2021.pdf | 2.57 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.