Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50536
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorРоманчак, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-04-12T20:17:18Z-
dc.date.available2023-04-12T20:17:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГотовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : матеріали ІІ Всеукраїнського науковопрактичного семінару (20 травня 2021 р., м. Київ). Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2021. 278 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50536-
dc.descriptionhttps://lib.iitta.gov.ua/725229/1/%D0%9C-%D0%BB%D0%B8%20%D0%86%D0%86%20%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%D1%83_20.05.2021.pdfuk
dc.description.abstractВступ дитини до закладу загальної середньої освіти завжди є переломним моментом у її житті, незалежно від того, в якому віці вона приходить у перший клас: у шість чи в сім років. За останні роки дошкільна освіта якісно змінилась у плані розуміння цілей підготовки дитини до ЗЗСО та реалізації її вікових можливостей на шостому році життя. Не тільки у дошкільній освіті відбулися кардинальні зміни, але й у початковій школі відбулося чимало реформ. Нова українська школа (НУШ) презентувала вимоги до взаємин «учні — батьки — вчителі — школа». Пріоритетами в них є педагогіка партнерства, нові підходи до навчання учнів, формування в них ключових компетентностей тощо. Психологічна готовність до шкільного навчання – цілісне утворення, яке включає в себе достатньо високий рівень розвитку мотиваційної, інтелектуальної сфер і сфери довільності. Відставання в розвитку однієї з них веде за собою відставання в розвитку інших. Найбільш загальним показником готовності дитини до школи є стійке позитивне ставлення до шкільного навчання. Якщо дитина безболісно перейшла до нових вимог, якщо навчання дається їй відносно легко, якщо в неї не втрачається інтерес до учіння, а, навпаки, зміцнюється й розвивається, в цьому випадку можна говорити про повноцінну психологічну підготовку дитини до школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут психології імені Г.С. Костюка НАПН Україниuk
dc.subjectПсихологічна готовність; педагогіка партнерства; дошкільна освіта; Нова українська школа (НУШ)uk
dc.titleСучасний погляд на проблему психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання в новій українській школіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО М-ли ІІ семінару_20.05.2021.pdf2.57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.