Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-04-12T20:43:36Z-
dc.date.available2023-04-12T20:43:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПалько Т.В. Розвиток резильєнтності педагога в умовах сталого розвитку//Теоретичні та наукові основи розвитку наукової думки. Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції. Рим, Італія 2020. Стор. 570-575uk
dc.identifier.isbn978-1-63684-356-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50539-
dc.description.abstractУ центрі концепції сталого розвитку перебуває людина, оскільки вона сама з її потребами є метою суспільної діяльності, і вона ж є основним фактором досягнення мети. Людина (як ресурс розвитку), з одного боку, − це біологічна істота, з іншого – носій інтелекту, творець і споживач інформації (в широкому розумінні), яка саме і є невичерпним ресурсом розвитку. Людина, як особливий вид ресурсів, не тільки наділена інтелектом, а й здатна робити вибір. Тому перехід людства до сталого розвитку сприятиме гармонізації взаємодії з природою всієї світової спільноти, формуванню сфери розуму (ноосфери), а мірою національного та індивідуального багатства стануть духовні цінності й знання людини, яка житиме в гармонії з навколишнім середовищем.Але сучасний етап розвитку суспільства характеризується низьким рівнем стабільності через високий і нерівномірний темп життя, що слабо піддається внутрішньому контролю та регулятивним механізмам. Це висуває високі вимоги до ресурсів людини, які необхідні їй не тільки для професійного становлення, а й для продуктивного розвитку, тобто: виконання професійної діяльності на належному рівні; протистояння важким життєвим умовам зі збереженням при цьому своєї людської сутності, цілісності та ідентичності; адаптування у складному швидкоплинному середовищі. Саме тому в останні роки в психології спостерігається стрімка зміна дослідницьких парадигм стосовно дослідження впливу стресорів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародна наукова групаuk
dc.subjectрезильєнтність; сталий розвитокuk
dc.titleРозвиток резильєнтності педагога в умовах сталого розвиткуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V-Conference-February-16-192021-book.pdf7.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.