Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50539
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-12T20:43:36Z | - |
dc.date.available | 2023-04-12T20:43:36Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Палько Т.В. Розвиток резильєнтності педагога в умовах сталого розвитку//Теоретичні та наукові основи розвитку наукової думки. Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції. Рим, Італія 2020. Стор. 570-575 | uk |
dc.identifier.isbn | 978-1-63684-356-8 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50539 | - |
dc.description.abstract | У центрі концепції сталого розвитку перебуває людина, оскільки вона сама з її потребами є метою суспільної діяльності, і вона ж є основним фактором досягнення мети. Людина (як ресурс розвитку), з одного боку, − це біологічна істота, з іншого – носій інтелекту, творець і споживач інформації (в широкому розумінні), яка саме і є невичерпним ресурсом розвитку. Людина, як особливий вид ресурсів, не тільки наділена інтелектом, а й здатна робити вибір. Тому перехід людства до сталого розвитку сприятиме гармонізації взаємодії з природою всієї світової спільноти, формуванню сфери розуму (ноосфери), а мірою національного та індивідуального багатства стануть духовні цінності й знання людини, яка житиме в гармонії з навколишнім середовищем.Але сучасний етап розвитку суспільства характеризується низьким рівнем стабільності через високий і нерівномірний темп життя, що слабо піддається внутрішньому контролю та регулятивним механізмам. Це висуває високі вимоги до ресурсів людини, які необхідні їй не тільки для професійного становлення, а й для продуктивного розвитку, тобто: виконання професійної діяльності на належному рівні; протистояння важким життєвим умовам зі збереженням при цьому своєї людської сутності, цілісності та ідентичності; адаптування у складному швидкоплинному середовищі. Саме тому в останні роки в психології спостерігається стрімка зміна дослідницьких парадигм стосовно дослідження впливу стресорів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Міжнародна наукова група | uk |
dc.subject | резильєнтність; сталий розвиток | uk |
dc.title | Розвиток резильєнтності педагога в умовах сталого розвитку | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V-Conference-February-16-192021-book.pdf | 7.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.