Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50539
Назва: | Розвиток резильєнтності педагога в умовах сталого розвитку |
Автори: | Палько, Тетяна Василівна |
Ключові слова: | резильєнтність; сталий розвиток |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Міжнародна наукова група |
Бібліографічний опис: | Палько Т.В. Розвиток резильєнтності педагога в умовах сталого розвитку//Теоретичні та наукові основи розвитку наукової думки. Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції. Рим, Італія 2020. Стор. 570-575 |
Короткий огляд (реферат): | У центрі концепції сталого розвитку перебуває людина, оскільки вона сама з її потребами є метою суспільної діяльності, і вона ж є основним фактором досягнення мети. Людина (як ресурс розвитку), з одного боку, − це біологічна істота, з іншого – носій інтелекту, творець і споживач інформації (в широкому розумінні), яка саме і є невичерпним ресурсом розвитку. Людина, як особливий вид ресурсів, не тільки наділена інтелектом, а й здатна робити вибір. Тому перехід людства до сталого розвитку сприятиме гармонізації взаємодії з природою всієї світової спільноти, формуванню сфери розуму (ноосфери), а мірою національного та індивідуального багатства стануть духовні цінності й знання людини, яка житиме в гармонії з навколишнім середовищем.Але сучасний етап розвитку суспільства характеризується низьким рівнем стабільності через високий і нерівномірний темп життя, що слабо піддається внутрішньому контролю та регулятивним механізмам. Це висуває високі вимоги до ресурсів людини, які необхідні їй не тільки для професійного становлення, а й для продуктивного розвитку, тобто: виконання професійної діяльності на належному рівні; протистояння важким життєвим умовам зі збереженням при цьому своєї людської сутності, цілісності та ідентичності; адаптування у складному швидкоплинному середовищі. Саме тому в останні роки в психології спостерігається стрімка зміна дослідницьких парадигм стосовно дослідження впливу стресорів. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50539 |
ISBN: | 978-1-63684-356-8 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V-Conference-February-16-192021-book.pdf | 7.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.