Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоломін, Євген Олександрович-
dc.date.accessioned2023-04-20T16:46:08Z-
dc.date.available2023-04-20T16:46:08Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationСоломін, Є. (2023). Телепроєкти «Єдині новини» та «FreeДом» як спосіб інформаційного спротиву російській агресії та засіб регулювання медіасферою під час війни. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія, (3), 62-71.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50782-
dc.description.abstractРосійсько-українська війна призвела до змін, у тому числі в масовокомунікаційній діяльності національних медіа. Масмедійна система вперше стикнулась із глобальними викликами та загрозами реального знищення. Проте в короткий термін телеорганізаціям вдалося самоорганізуватися та перебрати функцію захисту від російської пропаганди, мобілізації населення та в цілодобовому форматі інформувати про військові дії. Мета статті – багатоаспектне розкриття особливостей масовокомунікаційної діяльності національних телеканалів та медіагруп у межах марафону «Єдині новини» та проєкту «FreeДом» під час триваючої російської агресії, що передбачає вирішення таких завдань: 1) визначення механізму виробництва контенту в умовах війни; 2) розкриття специфіки інформаційного мовлення; 3) виявлення шляхів оптимізації медіадіяльності з урахуванням факторів національної безпеки. Наукова новизна. У статті досліджується діяльність медіагруп «1+1 media» («1+1»), «StarLightMedia» (ICTV), «Inter media group» (Інтер), «Медіа Групи Україна» («Україна»), телеканалів «Рада», Суспільне (НСТУ) та «Ми – Україна» в межах виробництва спільного марафону «Єдині новини» та ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» й медіагруп «1+1 media», «StarLightMedia», «Inter media group» у створенні та промоції міжнародного українського телеканалу «FreeДом». Проаналізована діяльність медійників у створенні контенту в умовах війни. У висновках зазначено, що національні медіа переорієнтували свою масовокомунікаційну діяльність та у форматі цілодобового спільного марафону «Єдині новини» та «FreeДом» інформують про організацію національного спротиву військовій російській агресії, підтримку міжнародних партнерів, виконують основну інформаційну функцію та утримують національний телепростір у проукраїнській парадигмі, що є важливим елементом національної системи безпеки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологіяuk
dc.subjectтелебаченняuk
dc.subjectнаціональні медіаuk
dc.subjectтелепростірuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectінформаційний спротивuk
dc.titleТелепроєкти «Єдині новини» та «FreeДом» як спосіб інформаційного спротиву російській агресії та засіб регулювання медіасферою під час війниuk
dc.title.alternativeTV projects “United News” and “FreeDom” as a way of informational resistance to russian aggression and a means of regulating the mediasphere during waren
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2474-Текст статті-3230-1-10-20230420.pdf905.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.