Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50782
Назва: Телепроєкти «Єдині новини» та «FreeДом» як спосіб інформаційного спротиву російській агресії та засіб регулювання медіасферою під час війни
Інші назви: TV projects “United News” and “FreeDom” as a way of informational resistance to russian aggression and a means of regulating the mediasphere during war
Автори: Соломін, Євген Олександрович
Ключові слова: телебачення, національні медіа, телепростір, контент, інформаційний спротив
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія
Бібліографічний опис: Соломін, Є. (2023). Телепроєкти «Єдині новини» та «FreeДом» як спосіб інформаційного спротиву російській агресії та засіб регулювання медіасферою під час війни. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія, (3), 62-71.
Короткий огляд (реферат): Російсько-українська війна призвела до змін, у тому числі в масовокомунікаційній діяльності національних медіа. Масмедійна система вперше стикнулась із глобальними викликами та загрозами реального знищення. Проте в короткий термін телеорганізаціям вдалося самоорганізуватися та перебрати функцію захисту від російської пропаганди, мобілізації населення та в цілодобовому форматі інформувати про військові дії. Мета статті – багатоаспектне розкриття особливостей масовокомунікаційної діяльності національних телеканалів та медіагруп у межах марафону «Єдині новини» та проєкту «FreeДом» під час триваючої російської агресії, що передбачає вирішення таких завдань: 1) визначення механізму виробництва контенту в умовах війни; 2) розкриття специфіки інформаційного мовлення; 3) виявлення шляхів оптимізації медіадіяльності з урахуванням факторів національної безпеки. Наукова новизна. У статті досліджується діяльність медіагруп «1+1 media» («1+1»), «StarLightMedia» (ICTV), «Inter media group» (Інтер), «Медіа Групи Україна» («Україна»), телеканалів «Рада», Суспільне (НСТУ) та «Ми – Україна» в межах виробництва спільного марафону «Єдині новини» та ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» й медіагруп «1+1 media», «StarLightMedia», «Inter media group» у створенні та промоції міжнародного українського телеканалу «FreeДом». Проаналізована діяльність медійників у створенні контенту в умовах війни. У висновках зазначено, що національні медіа переорієнтували свою масовокомунікаційну діяльність та у форматі цілодобового спільного марафону «Єдині новини» та «FreeДом» інформують про організацію національного спротиву військовій російській агресії, підтримку міжнародних партнерів, виконують основну інформаційну функцію та утримують національний телепростір у проукраїнській парадигмі, що є важливим елементом національної системи безпеки.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50782
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2474-Текст статті-3230-1-10-20230420.pdf905.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.