Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50918
Title: | Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів |
Other Titles: | Modern approaches to formation microbiological knowledge of students in higher educational institutions |
Authors: | Карбованець, Олена Іванівна |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О. І. Карбованець // Медична освіта: наук.-практ. журнал Тернопільського державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського. 2014. - Вип.3. - С. 68-71 |
Series/Report no.: | Медична освіта; |
Abstract: | У статті викладено основні підходи до формування знань студентів медичних спеціальностей з мікробіології, які включають комплексне використання: групової навчальної діяльності, різнопланової самостійної аудиторної та позаау- диторної роботи, проектної технології навчання, роботи студентів у предметному науковому гуртку, що забезпечують вдосконалення традиційної методики навчання мікробіології та позитивно впливають на процес і результат формування знань в умовах розбудови вищої школи. The article deals with the main approaches to the formation of students’ knowledge of medical specialties in microbiology that include comprehensive use: such as, group training activities, diverse class and individual work, design technology training of students in scientific groups that provide improvement of traditional methods of teaching microbiology and positively affect the process and result of the formation of knowledge in terms of the development of higher education. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50918 |
ISSN: | 1681-2751 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.