Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50969
Title: Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей
Other Titles: Knowledge of microbiology in t he syst em of t raining t he students of medical specialties
Authors: Карбованець, Олена Іванівна
Коваль, Галина Миколаївна
Гасинець, Ярослава Степанівна
Куруц, Наталія Василівна
Keywords: наука, студенти, факультети, формування, засвоєння, knowledge, students, faculties, formation, comprehension
Issue Date: 2018
Citation: Карбованець О. І. Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей / О. І. Карбованець, Я. С. Гасинець, Н. В. Куруц та ін. // Вісник Вінницького національного медичного університету. – червень 2018. - Вип. 2 (Т. 22). – С. 381–384.
Series/Report no.: Вісник Вінницького національного медичного університету;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті зумовлена значущістю знань з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей "Лікувальна справа", "Стоматологія", "Фармація". Мета - визначення змісту знань мікро-біологічного матеріалу, організації процесу їх формування, ефективного засвоєння в системі підготовки студентів медичних спеціальностей. В роботі проаналізовано зміст, форми формування і засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей; застосовували теоретичні, емпіричні методи аналізу даних. ,Визначено, що мікробіологічні знання, є важливою складовою предметної компетенції студентів та базовими для забезпечення природничо-наукової і їх професійно-практичної підготовки. Встановлено, що зміст знань навчальної дисципліни "Мікробіологія" становлять наукові знання, факти, принципи, ідеї, закони, закономірності, теорії, які потребують всебічного вивчення й усвідомлення студентами. Структура знань, що їх повинні засвоїти студенти виражається у системі понять, умінь, навичок, які втілюються в практику навчання за допомогою різноманітних форм, методів, засобів та методичних прийомів. Встановлено, що організація процесу формування та засвоєння знань, отримані студентами при вивченні навчального предмету "Мікробіологія" повною мірою зумовлюється різноманітністю чинників (групової навчальної діяльності, методу проектів, розробленої структури організації та проведення самостійної роботи, наукового гуртка), які в комплексі сприяють ефективному засвоєнню мікробіологічних знань. Навчання мікробіології, яке виражається у цій системі є важливою складовою предметної компетенції студентів забезпечує їх високу природничо-наукову і професійно-практичну підготовку, що приводить до формування та якісного засвоєння цілісної системи знань, зумовлених вимогами програми. Набуття й засвоєння знань є цілеспрямованим, поетапним і довготривалим процесом. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в удосконаленні та використанні визначених матеріалів в системі підготовки студентів інших освітніх галузей знань.
Actuality of the material set forth in the article is caused by the significance of microbiological knowledge in the system of medical students training of such medical specialties as "Medical service", "Stomatology", "Pharmacy". The aim - to determine the content of knowledge of microbiological material, the organization of the process of their formation, effective assimilation in the system of training students of medical specialties. In this work the content, forms of formation and mastering of knowledge on microbiology by students of medical specialties are analyzed; applied theoretical, empirical methods of data analysis. It is determined that microbiological knowledge is an important component of the students competence to secure their naturally scientific and professionally practical training. It is proved that the knowledge content educational branch of the science "Microbiology" are scientific knowledge, facts, principles, ideas, laws, consistent patterns, and theories demanding students thorough study and comprehension. Structure of the knowledge the students should master, is expressed in the system of concepts, skills, skills and experience embodied info educational practice with the help of various forms, methods means and methodological ways. It was established that the organization of the process of formation and assimilation of knowledge received by students in the study of the subject "Microbiology" is fully determined by a variety of factors (group learning activities, project method, developed structure of organization and conducting independent work, scientific circle), which in the complex contribute to effective mastering of microbiological knowledge. The training of microbiology, which is expressed in this system, is an important component of the subject competence of the students, ensures their high natural-scientific and professional-practical training, which leads to the formation and qualitative assimilation of the integral system of knowledge, conditioned by the requirements of the program. Gaining and mastering knowledge is a purposeful, step-by-step and long-term process. The prospects for further research are seen in the improvement and use of certain materials in the system of training students of other educational fields of knowledge.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50969
ISSN: 1817-7883
eІ 2522-9354
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри зоології
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (4).pdf136.48 kBAdobe PDFView/Open
2018_.pdf124.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.