Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51301
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заболотна, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Ісаєвич, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Омелянська, Вікторія Іллівна | - |
dc.contributor.author | Михайлишин, Уляна Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-08T17:00:30Z | - |
dc.date.available | 2023-05-08T17:00:30Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Навчально-методичний посібник «Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах» упорядники: Заболотна Н.М., Ісаєвич С.І., Михайлишин У.Б., Омелянська В.І. – Ужгород, 2022. – с. 96 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51301 | - |
dc.description | Рекомендовано до друку Вченою радою факультету суспільних наук ДВНЗ «Ужгородський національний університет» від 18.10.2015р., протокол № 3 2-е видання, стереотипне затверджено кафедрою психології протокол № 4 від 28.10.22 р. | uk |
dc.description.abstract | Навчально-методичний посібник «Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах» орієнтований на студентів ІІІ курсу, здобувачів вищої освіти галузі знань 05-соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053-психологія, освітньої програми «Психологія». Дана психодіагностична практика є невіддільною складовою загальної підготовки фахівців психологів і частиною навчального процесу у вищому навчальному закладі. Навчально-методичний посібник включає в себе мету і завдання практики, організаційні складові практики, індивідуальні завдання для практиканта, вимоги до написання звіту, інформативний матеріал на допомогу студенту-практиканту, шкалу та критерії оцінювання виконання завдань практики. Упорядники пропонують орієнтовний перелік психодіагностичних методик, які можна використати під час проходження практики. У виданні подаються інформативно-ілюстративні матеріали на допомогу студенту практиканту, в яких пропонуються види спостереження в психодіагностичній практиці, діагностичні методики пізнавальної та емоційної сфери дошкільника та комплекс методик діагностики готовності до школи. Включені схеми оформлення протоколів психодіагностичного дослідження, протоколів спостереження та структури психологічного заключення. Навчально-методичний посібник буде також корисним для студентів та викладачів психологічних дисциплін вищих навчальних закладів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.title | Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ.pdf | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.