Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаболотна, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorІсаєвич, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorОмелянська, Вікторія Іллівна-
dc.contributor.authorМихайлишин, Уляна Богданівна-
dc.date.accessioned2023-05-08T17:00:30Z-
dc.date.available2023-05-08T17:00:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНавчально-методичний посібник «Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах» упорядники: Заболотна Н.М., Ісаєвич С.І., Михайлишин У.Б., Омелянська В.І. – Ужгород, 2022. – с. 96uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51301-
dc.descriptionРекомендовано до друку Вченою радою факультету суспільних наук ДВНЗ «Ужгородський національний університет» від 18.10.2015р., протокол № 3 2-е видання, стереотипне затверджено кафедрою психології протокол № 4 від 28.10.22 р.uk
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник «Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах» орієнтований на студентів ІІІ курсу, здобувачів вищої освіти галузі знань 05-соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053-психологія, освітньої програми «Психологія». Дана психодіагностична практика є невіддільною складовою загальної підготовки фахівців психологів і частиною навчального процесу у вищому навчальному закладі. Навчально-методичний посібник включає в себе мету і завдання практики, організаційні складові практики, індивідуальні завдання для практиканта, вимоги до написання звіту, інформативний матеріал на допомогу студенту-практиканту, шкалу та критерії оцінювання виконання завдань практики. Упорядники пропонують орієнтовний перелік психодіагностичних методик, які можна використати під час проходження практики. У виданні подаються інформативно-ілюстративні матеріали на допомогу студенту практиканту, в яких пропонуються види спостереження в психодіагностичній практиці, діагностичні методики пізнавальної та емоційної сфери дошкільника та комплекс методик діагностики готовності до школи. Включені схеми оформлення протоколів психодіагностичного дослідження, протоколів спостереження та структури психологічного заключення. Навчально-методичний посібник буде також корисним для студентів та викладачів психологічних дисциплін вищих навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleПсиходіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.