Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51301
Назва: Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах
Автори: Заболотна, Наталія Михайлівна
Ісаєвич, Світлана Іванівна
Омелянська, Вікторія Іллівна
Михайлишин, Уляна Богданівна
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Навчально-методичний посібник «Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах» упорядники: Заболотна Н.М., Ісаєвич С.І., Михайлишин У.Б., Омелянська В.І. – Ужгород, 2022. – с. 96
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний посібник «Психодіагностична практика в дошкільних навчально виховних закладах» орієнтований на студентів ІІІ курсу, здобувачів вищої освіти галузі знань 05-соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053-психологія, освітньої програми «Психологія». Дана психодіагностична практика є невіддільною складовою загальної підготовки фахівців психологів і частиною навчального процесу у вищому навчальному закладі. Навчально-методичний посібник включає в себе мету і завдання практики, організаційні складові практики, індивідуальні завдання для практиканта, вимоги до написання звіту, інформативний матеріал на допомогу студенту-практиканту, шкалу та критерії оцінювання виконання завдань практики. Упорядники пропонують орієнтовний перелік психодіагностичних методик, які можна використати під час проходження практики. У виданні подаються інформативно-ілюстративні матеріали на допомогу студенту практиканту, в яких пропонуються види спостереження в психодіагностичній практиці, діагностичні методики пізнавальної та емоційної сфери дошкільника та комплекс методик діагностики готовності до школи. Включені схеми оформлення протоколів психодіагностичного дослідження, протоколів спостереження та структури психологічного заключення. Навчально-методичний посібник буде також корисним для студентів та викладачів психологічних дисциплін вищих навчальних закладів.
Опис: Рекомендовано до друку Вченою радою факультету суспільних наук ДВНЗ «Ужгородський національний університет» від 18.10.2015р., протокол № 3 2-е видання, стереотипне затверджено кафедрою психології протокол № 4 від 28.10.22 р.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51301
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ.pdf2.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.