Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5131
Title: Теоретико-методичні засади парадигми розвитку сільських територій
Other Titles: Theoretical and methodological principles of paradigm for rural areas
Authors: Газуда, Сергій Михайлович
Keywords: науково-теоретичні підходи, внутрірегіональні особливості, регіони Українських Карпат, природноекономічні зони
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Газуда, С. М. Теоретико-методичні засади парадигми розвитку сільських територій / С. М. Газуда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 59–64. – Бібліогр.: с. 64 (12 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: В статті розглянуто науково-теоретичні підходи до визначення понять „територія”, „сільські території”, а також внутрірегіональні особливості їх функціонування. Здійснено аналіз динаміки змін в адміністративно-територіальному поділі регіонів Українських Карпат, а також наявного населення по містах та районах в розрізі природноекономічних зон Закарпатської області. Ключові слова: науково-теоретичні підходи, внутрірегіональні особливості, регіони Українських Карпат, природноекономічні зони
The article deals with scientific and theoretical approaches to the concepts of "territory", "rural areas" as well as intraregional features of their functioning. The analysis of the changes in the administrative-territorial division of the regions of the Ukrainian Carpathians, and the existing population in the cities and districts in terms natural economic areas Transcarpathian region. Key words: research and theoretical approaches, intraregional features, regions of the Ukrainian Carpathians, natural economic areas.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5131
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (34) - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.