Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51649
Назва: Конкурентна боротьба провідних ТНК на світовому ринку продуктів харчування
Інші назви: The competition of leading TNGs in the global food market
Автори: Ерфан, Єва Алоїсівна
Тичак, Д. І.
Ключові слова: транснаціональні корпорації, світове господарство, харчова промисловість, тнк-лідери, транснаціоналізація, transnational corporations, world economy, food industry, TNC leaders, transnationalization
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Ерфан Е. А. Конкурентна боротьба провідних ТНК на світовому ринку продуктів харчування / Е. А. Ерфан, Д. І. Тичак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. — Ужгород : ДВНЗ «УжНУ»,2019. — Вип. 28 Ч. 1. — C. 120-124.
Короткий огляд (реферат): у статті досліджено роль тнк – лідерів світового господарства у сфері виробництва продуктів харчуван-ня. визначено ключові чинники здійснення міжнародної діяльності тнк: необхідність отримання доступу до природних ресурсів інших країн; пошук ринків збуту; прагнення підвищити ефективність своїх операцій; бажання перемогти у кон-курентній боротьбі. особливу увагу приділено аналізу основних показників діяльності передових тнк – виробників продуктів харчування, а саме: Nestlé, PepsiCo, Anheuser-Busch InBev, JBS, Tyson Foods, Archer Daniels Midland Company, Mars, Cargill, The Coca-Cola Company, Kraft Heinz Company. детально досліджено основні сфери діяльності перерахова-них тнк. визначено основних тнк – лідерів на світовому ринку продуктів харчування протягом 2015–2019 рр.
The role of TNCs - the leaders of the world economy in the field of food production is investigated in the article. During the research, the key factors for the implementation of TNC's international activities were identified: search for markets; the desire to improve the efficiency of their operations; the desire to win the competition. The article also identifies that an im-portant qualitative criterion of TNCs is the behavior of the company, its management strategy, simultaneous orientation to the internal and external environment, relationships with its customers and competitors. Particular attention is paid to fifth generation TNCs, which began to emerge in the early 21st century, and today are the main generators and disseminators of scientific ideas and concepts. It is determined that multinational corporations actively make foreign direct investments in foreign affiliates, share technologies and thereby increase the technological level of foreign affiliates and contribute to the development of a particular branch of the economy and increase its competitiveness.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51649
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентна боротьба провідних ТНК.pdf419.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.