Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/516
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пермінова, Людмила Аркадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-16T13:05:53Z | - |
dc.date.available | 2015-01-16T13:05:53Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Пермінова, Л. А. Розвиток професійної компетентності вчителів початкових класів у системі неперервної освіти [Текст] / Л. А. Пермінова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 119–123 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 122 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/516 | - |
dc.description | In the article: features and criteria of development of professional abilities are grounded as to th e making professional competence of teachers of initial classes; the functional model of development of pro fessional competence is grounded structurally in the system of the in-plant training; the prospects of organiz ation of teaching of listeners are pointed on the courses of retraining of pedagogical personnels. Key words: professional competence, professional abilities, model of development of teacher of initi al classes, criteria of development of professional competence in the system of the in-plant training. | uk |
dc.description.abstract | У статті: обґрунтовуються особливості та критерії розвитку професійних умінь як складової професійної компетентності вчителів початкових класів; обґрунтовується структурно-функціональ- на модель розвитку професійної компетентності у системі підвищення кваліфікації; наводяться пер- спективи організації навчання слухачів на курсах пе- репідготовки педагогічних кадрів. Ключові слова: професійна компетентність, про- фесійні уміння, модель розвитку вчителя початкових класів, критерії розвитку професійної компетент- ності у системі підвищення кваліфікації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | професійні уміння | uk |
dc.subject | модель розвитку вчителя початкових класів | uk |
dc.subject | критерії розвитку професійної компетентності у системі підвищення кваліфікації | uk |
dc.title | Розвиток професійної компетентності вчителів початкових класів у системі неперервної освіти | uk |
dc.title.alternative | Development of professional competence of teachers of initial classes is in system of continuous education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ.pdf | 261.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.